Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od Latoň - majitel e-shopu - Něco k objasnění: 1) platbu paypal, gopay, payu, paysec,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2013 9:24

    Latoň - majitel e-shopu (neregistrovaný)

    Něco k objasnění:
    1) platbu paypal, gopay, payu, paysec, české spořitelny mám také, víc systémů již není zapotřebí ...
    2) článek měl směřovat k tomu, že produkt hodnocení heureka.cz není objektivní. Pokud prodáte 100 položek a dejme tomu 99 je spokojených, tak výsledek je, že 9 vás ohodnotí kladně (a to ještě možná) a jeden záporně, ale je jasné, že dříve hodnotí ten záporný, má k tomu větší důvod. Masírovat někoho, ať mě ohodnotí, že mi neudělil hodnocení apod. nebudu.
    3) vzhledem k tomu, že hodnocení je zdlouhavé, tzn. zabere klidně i několik minut, ne sekund, tak se vám na to většina vykašle, a proto to byl ten důvod, proč jsem něchtěl dále službu využívat. Líbil by se mi vzor aukro.cz, kde je jen jeden řádek a pozitivní, negativní. Toto zabere pás sekund. Heureka.cz ale na to neslyší. Možná házejí dopisy rovnou do koše nebo případně právníkům. Udivilo mě, že nelze z pasti jménem heureka.cz ven, že nelze službu zrušit - jen kdybych tvořil něco protizákoně, ale heureka.cz vytvořila tzv. blokaci administrátorem, což je nic... obsluhovat službu můžete dále. Nelze zrušit ani registraci, zatím se tak nestalo, nikdo mi nevolal, nikdo nepsal, pouze jejich právník dopisem - kterému se také nedovoláte. Účelem nebylo odstranit hodnocení, ale nepoužívat a nebýt v takto nekvalitním hodnocení a produktu heureka.cz. Mě nevadí negativní hodnocení, vadí mi ty kraviny o platbách, dopravě apod., co se netýká přímo vás. Heureka.cz to nekontroluje, a tak vzniká určitá nekvalita, že tam můžete napsat cokoliv - tím je to celé nekvalitní. Kdyby to kontrolovali, tak by to možná vypadalo jinak.

    Z jejich obchodních podmínek není zřejmé, že nemůžete zrušit registraci. Vysvětlují tam něco jako, že i když s podnikáním skončíte, tak že jejich hodnocení může zůstat v systému.

    Píšou tam o tom, že nemůžete registraci zrušit? Já nic nenašel.

    A také mohu dodat, že i když jsem tvrdě reagoval na to, že bych byl rád, aby mou registraci úplně odstranili, tak se doteď od heureka.cz / ani právní nikdo neozval. Asi nemají čas a já také nemám čas to řešit.

    Vůbec to nebudu řešit soudní cestou, je to taková kravina, že mi to nestojí za ten další čas. Je smutné, že nemůžete registraci zrušit - doteď nic nenapovídá tomu, že by to bylo možné. Jiné systémy s tím problém nemají, heureka.cz ANO!

    Varuji proto ostatní prodejce, že pokud chtějí do heureka.cz vstoupit, dobře si to rozmyslete. To byl celý smysl. Dále jsem také psal, že si nic od toho neslibuji, vše mělo působit jako varování před heureka.cz a jejich obchodními praktikami. Dále zde nebylo zmíněno, že celá složka ALLEGRO, přes uložto mi dlužila přes 10 tis. (nepřišlo zrhuba 7 plateb) za dobírky přes systém uloženka.cz. Když jsem dělal vyúčtování, zjistil jsem to po měsíci a půl, protože to nekontroluji pravidelně. Až jsem se ozval, tak to začali řešit. Důvodem byla údajně změna systému (k lepšímu). Kdybych to neřešil 3 měsíce, asi by mi dlužili ještě více, sami na to nepřišli... celý koncern ALLEGRO je podivný.

  • 9. 8. 2013 9:29

    Latoň - majitel s-shopu (neregistrovaný)

    omlouvám se, oprava přes uschovna.cz (uložto byl překlep) mi dlužila přes 10 tis.

  • 9. 8. 2013 9:32

    latoň - majitel e-shopu (neregistrovaný)

    ještě jednou omluva - ulozenka.cz jsem myslel, už z toho blbnu.

  • 9. 8. 2013 12:35

    tmonte (neregistrovaný)

    Představte si, že jste majitel obchodu co přišel na Heureku, tak získal konverze, okradl spoustu lidí (platba předem) nic, nedodal a až se Vám nahromadí hodně negativních recenzí, tak zavoláte slečně v Heurece a řeknete smaž to, uděláte novou url a hurá znova... no nebylo by to pro zákazníky krásné, když by to fungovalo jak vy požadujete? :-D

  • 9. 8. 2013 12:44

    h4x0r

    No, člověk by pomalu slzu uronil nad tou nespravedlností. Přitom to přesně takto v praxi funguje - podvodník si udělá nové URL s čistým štítem a jede na novém URL, dokud mu to prochází. A až přestane, přestěhuje se dál....
    To, že na Heuréce zůstávají původní negativy mu nevadí, protože o nich stejně prakticky nikdo neví. Máte-li zájem, zagooglete trochu Buldoktel a Megatel. Uvidíte sám.

  • 9. 8. 2013 13:09

    tmonte (neregistrovaný)

    Sice změní URL ale ve většině případů se v recenzích objeví jméno, adresa a bydliště podvodníka, čímž to má docela stížené do budoucna... Když by se to smazalo, tak to začíná pořád od začátku s čístým štítem.

    Neříkám, že je Heureka zachránce všech kupujících, ale důvod nemazání chápu. Recenze lze odstranit pokud napíše sám uživatel co jí napsal, ale samozřejmě není možno je mazat na žádost někoho "cizího".

  • 11. 8. 2013 21:23

    h4x0r

    Fajn, pokud máte pocit, že "ve většině případů se v recenzích objeví jméno, adresa a bydliště podvodníka, čímž to má docela stížené do budoucna", tak buďte konkrétní a podívejte se na recenze "dvou" firem, které jsem uváděl. A zjistíte, že ta vaše "většina" je tak možná jeden příspěvek z padesáti.

  • 11. 8. 2013 11:28

    P (neregistrovaný)

    Tak proti tomu vašemu sytém Heureky nijak nebrání. Podvodná firma nemá problém změnit cokoliv a dostat tak nový záznam. Jen firma budující si svou značku se tam dobrovolně vydává do rukou provozovatele služby, který používá jednostranně výhodné podmínky (on si vás nechá mezi spolupracujícími obchody, vy jeho ikonku musíte smazat. Lže návštěvníkům, že recenze jsou psány ověřenými zákazníky, ony jsou psány kdovíkým.

  • 10. 8. 2013 12:08

    _pepak (neregistrovaný)

    Dovolte tři komentáře potenciálního zákazníka:

    1) Díval jsem se na tu stránku komentářů na Heuréce. Nevidím na ní ze strany hodnotících zákazníků nic, co by mě od nákupu u vás odrazovalo. Těch pár potížistů nebo idiotů se najde vždycky, to není nic, co by mě mohlo ovlivnit.

    2) Ovšem vaše "Vyjádření na ..." vnímám velmi negativně. Víceméně to čtu jako "Nestojíte mi za personalizovanou odpověď". Tohle by mě už samo od sebe od nákupu odradilo.

    3) Jako kdyby toho nebylo dost, máme tu článek, který pro mě vyznívá ve smyslu "Moje úloha končí okamžikem, kdy jsem převzal peníze. Nechápu, co se na tom těm debilům nelíbí a kde berou tu drzost mě za to kritizovat," kde "debilem" je myšlen zákazník. A tohle je pro mě signál, že u vás nemám nikdy nekupovat - protože když dojde k sebemenším problémům, tak nejen že mě v nich s radostí necháte vymáchat, ale když to půjde, tak ještě přišlápnete.

  • 11. 8. 2013 9:39

    Petr Latoň - majitel e-shopu (neregistrovaný)

    Smyslem tohoto uveřejnění bylo zrušení služby (registrace a všeho) Heureka.cz. Jelikož heureka.cz mi doteď nevyhověla, neozvali se, ozvali se pouze právním zastoupením, což bylo po měsíci a půl, co jsem poslal písemnou žádost na zrušení služby. Na e-maily málokdy reagují. Beru to jako dost nestandardní chování, místo aby reagoval někdo ze služby, ozve se právní zastoupení. Mám jej k dispozici ve scanu a klidně Vám jej pošlu, nestydím se za to a můžete si udělat přesnější obrázek.

    Chtěl jsem informovat ostatní podnikatele, že mají dobře zvážit vstup do systému heureka.cz. Udělal jsem si tu práci, dle objednávek jsem vypočítal, že z hodnocení se vrací pouze 1,5 %. Tzn. že hodnotí zhruba 2 zákazníci ze 100. Poté si můžete udělat obrázek, jak systém funguje nebo nefunguje, a zda je takové hodnocení objektivní, nebo jen masíruje podnikatele nad každou negativní zkušeností. Jako zákazník chápu, že pro zákazníka je lepší, když se zobrazí jen špatné zkušenosti, ale takový systém by ztrácel smysl. Ale podle toho se jako zákazník rozhodnout nelze.

    Uživatelé systému heureka.cz vůbec neví, kolik těch recenzí a žádostí vlastně je, kolik zákazníků vám ji udělí. Kdyby věděli, že to jsou 2 ze 100, a umí napočítat do 10, tak zjistí, že takové hodnocení nemá smysl a ztratilo smysl i pro mě.

    Pokud něco nefunguje a 1,5% vrácených hodnocení tomu odpovídá, tak mám právo snad službu zrušit, ne ji pouze zmrazit, jak to heureka.cz provedla. To, že tam hodnocení zůstanou, to mi nevadí. Bohužel registraci zrušit nelze, nebo zatím se tak nestalo.

    Myslete si o mě, co chcete, ale evidentně jste nepochopil smysl tohoto článku. Nikoho k nákupům nenutím, můžete nakupovat, kde chcete.

  • 12. 8. 2013 6:16

    pepak (neregistrovaný)

    Myslím, že ničím jiným než tímto příspěvkem - irelevantním a zkopírovaným z jiné odpovědi - jste nemohl lépe demonstrovat, co je na vašem přístupu k zákazníkům špatně.

  • 19. 8. 2013 18:11

    Tajnik (neregistrovaný)

    Myslim, ze mate nespravnou predstavu o tom, jak hodnoceni funguje. Neni podstatne, kolik procent recenzi ze sta zakazniku se shopu vraci. Je jasne, ze ten nespokojeny se spis ozve. Takhle to ale funguje u vsech zucastnenych e-shopu, uplne stejne, takze pokud ma nekdo dvacet negativu a jiny sto negativu, je jasne kdo je lip hodnocen, i kdyby byly vsechny vracene ohlasy jenom ty negativni. Pozitivních ohlasu by si teoreticky kazdy sam sobe mohl napraskat kolik dokaze, na ty se vlastne ani tak moc neda spolehat a ja si proto vzdycky vsimam vyhradne poctu tech negativnich. Ze obchod probehl ve vsi spokojenosti pro obe strany je prece uplne samozrejme, to prece nebudu nikde psat ze mam radost, ze me nepodvedli, nebo ne? Takze za me - Heureka by nemela mazat ohlasy, aspon ne po dobu, co uvedeny e-shop i nadale funguje...

  • 21. 8. 2013 1:05

    Sten (neregistrovaný)

    Ad 2) tenhle problém ale mají všichni. Ze statistického hlediska to tedy je objektivní, protože to zachovává relativní srovnání všech tam uvedených obchodů, akorát je to spíš na logaritmické škále než lineární.

    Ad 3) systém Aukra ale skrývá ty pro zákazníka podstatné informace. Když tam podvedete jednoho ze sedmi zákazníků, pořád budete mít plných pět hvězdiček. Systém Heuréky tak ve skutečnosti uvádí zákazníkům mnohem cennější informace, protože naštvaní (a tedy pro srovnání důležitější) zákazníci jsou tam výrazně lépe slyšet. U Aukra abyste procházel u každého jeho obchodní historii.

    Jak si představujete, že Heuréka bude kontrolovat informace o dopravě?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).