Hlavní navigace

Honem rychle na TikTok. Tato sociální síť už není jen pro mladé uživatele

1. 11. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Depositphotos.com
Firemní značky by měly začít přemýšlet o vstupu na sociální síť TikTok, než jim ujede vlak. Výkon je tam rychlý a reklama zatím levná. V dalším díle podcastu Podnikatel+ nabízíme inspiraci i marketingovou kuchařku, jak na to.

Poslouchejte podcast Podnikatel+

Nejnovější díly také na Podcasty.cz

Firemní značky na TikToku. Má smysl být tam již nyní, když se říká, že je to sociální síť primárně pro mladé uživatele? To už není pravda a značky si to začínají velmi dobře uvědomovat.

My jsme hlavně cítili potenciál v tom, že móda, když se dá do pohybu formou videí, samozřejmě vypadá dobře a dá se na ní odprezentovat mnohem zajímavěji různé ladění produktů, říká Milan Polák, výkonný ředitel ZOOT.cz.

Jak ale přistupovat k tvorbě videa? Mají se značky snižovat k výrobě tanečního nebo křečovitě humorného obsahu? Recept je vlastně jednoduchý.

U spousty značek fungují různá BTSka, v podstatě Behind The Scenes, tedy zákulisní videa. Dáváme nahlédnout zákazníkům do toho, jak fungují například naše procesy výroby, doplňuje Pavel Paradýs, Head of Blue Glue. 

U sociálních sítí, především na Facebooku a Instagramu, převládl dojem, že obsah se musí publikovat denně, aby ho uživatelé vůbec viděli. Funguje to stejně i u TikToku?

Obsahu není zapotřebí takové množství. Standardně se třeba dělají čtyři a šest videí měsíčně. Není to o tom to zahltit, ale mít kvalitní obsah. Klidně můžete mít i dvě super videa, která vám udělají skvělou organiku, přidává názor na TikTok Vojtěch Lambert, executive director z LCG New Media.

Jaký je tedy ten správný recept pro firemní TikTok? Poslouchejte další díl podcastu Podnikatel+

Podnikatel+

Byznys podcast šéfredaktora Podnikatel.cz Michaela Hovorky. Aktuální a trendy témata v byznysu. Rozhovory se zajímavými respondenty z byznysového prostředí i odborníky. 

Poslouchejte na Spotify, Apple PodcastyGoogle Podcasty a Podcasty.cz. Sledujte nás na Instagramu a TikToku.

Všechny díly jsou k dispozici na podnikatelplus.cz. Tipy a náměty pro natáčení můžete zasílat na adresu: plus@podnikatel.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).