Hlavní navigace

I vložky se dají propagovat originálně. Inspirujte se reklamami desetiletí

Redakce

V oblasti propagace a marketingu vyhrává originalita a nápad. To vše splňuje pětice reklam, která si zasloužila přívlastek reklama desetiletí. Inspirujte se.

Doba čtení: 1 minuta

Když už se chce firma propagovat reklamou, musí mít nejen dostatek financí, ale především originální nápad. Pokud se dobrá idea dostaví, dá se i z reklamy na vložky udělat „trhák“. Originalitu rozhodně nepostrádá pětice reklam, které jsou považovány za reklamy desetiletí.

O pětici reklam desetiletí informuje sesterský server Lupa.cz v článku: Pozor na podmínky PayPalu, sílící krize novin či pět reklam desetiletí

Páté místo obsadila reklama na kosmetiku značky Dove.

Druhá příčka patří reklamě propagující vozy značky Volvo.

I vložky se dají propagovat originálně. Třetí místo obsadila reklama, která propaguje značku Always.

Svou originalitou zaujala i reklama na automobil značky Volkswagen. Ta se dostala na druhé místo.

První místo patří reklamě, která propaguje turecké aerolinky Turkish Airlines.