Hlavní navigace

Inspirace pro e-shopy. Takhle originálně se balí zboží zákazníkovi

E-shop může zaujmout i tím, jak dodá zákazníkovi své zboží zabalené. Podívejte se na inspirativní fotogalerii.
Michael Hovorka 11. 5. 2015
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Lovebrand ke značce se může vytvářet i pomocí obalu. Největší výhodu mají ty e-shopy, které prodávají vlastní produkty. Své obaly či balíčky mohou upravovat dle sezóny. Hitem jsou balíčky především z přírodních a ekologických materiálů. I když jsou náklady na takové obalové materiály často vyšší, zákazník to pokaždé ocení. Ve světě se navíc začíná uplatňovat trend tzv. personalizovaných zpráv zákazníkovi, kdy e-shop jmenovitě zákazníkovi poděkuje za nákup, či mu zanechá motto dne, jenž má úzkou souvislost se zakoupeným zbožím. 

Inspirujte se, jak originálně zabalit zákazníkovi zakoupené zboží

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).