Hlavní navigace

Názor k článku Jak neloajální zaměstnanci negenerují spokojené zákazníky od hajnej Breburda - Vzdělaný mladý muž ve svém článku popsal způsobem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2014 22:42

    hajnej Breburda (neregistrovaný)

    Vzdělaný mladý muž ve svém článku popsal způsobem "nové mluvy" vlastně jen pojem slušnosti firmy vůči svému klientu. Z vlastních zkušeností znám i jiné druhy nesrovnalostí, kdy například "frontmenovi firmy" byly předhazovány firmou tak dlouho "špeky", až odešel, chtěje tak zabránit vyhoření a traumatům. Že v závěrečné fázi nebyl zrovna k firmě loajální, je nasnadě. ( Před tím pouze nevyhověl generálnímu šéfovi v tom, že nedal svoje jméno na jeden z oborů podnikání oné firmy, když byl o toto požádán šéfem s rukou na záchodové klice. ) Ostatně, pokud vím, tak do této firmy by dnes stále nestrčil ani nohu obutou do gumáků, i když ani v nejmenším dalším chováním tuto firmu nepoškodil a nevytuneloval :o). Pěkně je popsán ten druhý příklad zákazníka. Ano, závěr je motivující, jak pěkně "zvítězil" loajální pracovník nad zákazníkem a "uchránil manažerský výsledek firmy". Ovšem pokud bych na to v zákazníkově roli měl odpovědět, tak jedině :"Ano, mne to také mrzí, že Váš obchodní partner se takto k věci staví, a tím Vás vlastně patrně i poškozuje, ovšem Vám nebrání vůbec nic v tom, aby jste svým přístupem zabránil ztrátu důvěry Vašeho zákazníka ( mne ) ve Vaši firmu". A je to. On ten kapitalismus v Čechách již drhne trochu víc, a vlci z hor už nejsou tak hloupí. A i oni se naučili slušnosti a komunikovat s lidmi. Mají výhodu, že nepodléhají vlivu oddělení lidských zdrojů. Patří přírodě, a ta, jak známo je dost silná na to, aby si prosadila svou i proti lidské chamradi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).