Hlavní navigace

Názory k článku Jak se chovat v prodejně k zákazníkovi? Hlavně ho neotravujte (NÁZOR)

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 25. 8. 2012 1:46

    Kolemjdoucí (neregistrovaný) 88.103.137.---

    S prilisnym vnucovanim a povidanim se moc nesetkavam, co mne ale urazi je ze za mnou prodejci chodi jako za zlodejem - u nas ve meste je nekolik prodejen s odevy kde za vami casto chodi personal, staci zajit do kouta a uz je mate za prdeli, pritom se tvari ze tam rovnaji ponozky, skenujou si vas, bodaji do vas ocima. Chapu ze maji obavy, jiz nekolikrat tam pubertalni divciny kradli ale povazovat kazdeho zakaznika za potencionalniho zlodeje?! Nikdy vice tam nevkrocim!

  • 25. 8. 2012 16:26

    zákaznice (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Nemám ráda otravující prodavačky, to je pravda. Ale v Praze mě naprosto fascinuje fakt, že 90 procent prodavaček na zákazníky naprosto kašle. X krát se stane, že v obchodě jsou 3 nebo 4 prodavačky a hlavní pro ně je, aby si podrbaly a probraly svoje životně důležité problémy. Nemluvě o tom, že by člověku třeba pomohly, když vidí, že s břichem (jsem těhotná) se v určité fázi boty už celkem špatně obouvají. Nechápu, kam dali oči majitelé obchodů - kultura prodeje je u nás na opravdu mizerné úrovni a navíc jsou prodavačky nevzdělané, takže stejně nejsou schopné zákazníkovi poradit a to ani v případě dražších a složitějších nákupů jako je třeba výběr padnoucího pánského obleku ap.

  • 26. 8. 2012 17:35

    Patrik Chrz

    Taky se přidám k těm, které z obchodu příliš aktivní prodavač vyžene. Proto tak mám rád super a hypermarkety, kde si můžu zboží v klidu prohlédnout. Za rozumný kompromis považuji, když ke mě prodavač přijde a zeptá se, jestli něco nepotřebuji (ne každý je telepat a schopen poznat, kdy by se to hodilo) a když řeknu, že ne, tak už neotravuje - typicky situace ve velkých obchodech s elektrem.
    Na druhou stranu mi občas chybí nějaká možnost prodavače přivolat (typicky velké obchody, ať super-hyper nebo hobby markety), např. když nemůžu konkrétní zboží najít.

  • 6. 4. 2013 11:17

    prodejce (neregistrovaný) ---.208.broadband17.iol.cz

    dělával jsem v prodejné intersport. podle pravidel která tam byla navrhnuta paní z kraje jsme museli zákazníka oslovit 3 vteřiny po příchodu do prodejny. myslíte si, že si to vymýšlí prodavači? asi těžko. dneska už to není o tom, že by z toho měl prodavač provize a tak podobně. je to jen jedna velká buzerace dělat lidem poskoka

  • 25. 6. 2018 19:32

    Dobrá prodavačka (neregistrovaný) 2a02:8308:903f:----:----:----:----:----

    Není tak úplně pravda, v prodeji musíte být aktivní a od pohledu poznat jestli je to zákazník, který chce aby jste jo "otravovali" je to idividuální.!!! Nechat lidi aby si jen tak přišli do obchodu a zas odešli je špatně!!! Se zákazníkem by jste měli mluvit otevřenými otázkami jako například co pak sháníte nebo s čím vám mohu pomoci!!!! Pokud se zákazník nechce bavit dá vám to jistě na jevo. Takto by jste si v obchodě nic nevydělali. Například by zákazník nevěděl o výhodách a jiných slev či na opak když je zákazník bez radný často radu potřebuje aniž by si o ní rekl!! Věřte tomu jsem nejlepší prodávající v našem obchodě!!!! Hezký den s úsměvem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).