Hlavní navigace

Názor k článku Jak se chovat v prodejně k zákazníkovi? Hlavně ho neotravujte (NÁZOR) od Patrik Chrz - Taky se přidám k těm, které z obchodu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 8. 2012 17:35

    Patrik Chrz

    Taky se přidám k těm, které z obchodu příliš aktivní prodavač vyžene. Proto tak mám rád super a hypermarkety, kde si můžu zboží v klidu prohlédnout. Za rozumný kompromis považuji, když ke mě prodavač přijde a zeptá se, jestli něco nepotřebuji (ne každý je telepat a schopen poznat, kdy by se to hodilo) a když řeknu, že ne, tak už neotravuje - typicky situace ve velkých obchodech s elektrem.
    Na druhou stranu mi občas chybí nějaká možnost prodavače přivolat (typicky velké obchody, ať super-hyper nebo hobby markety), např. když nemůžu konkrétní zboží najít.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).