Hlavní navigace

Názor k článku Jak se chovat v prodejně k zákazníkovi? Hlavně ho neotravujte (NÁZOR) od Dobrá prodavačka - Není tak úplně pravda, v prodeji musíte být...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2018 19:32

    Dobrá prodavačka (neregistrovaný)

    Není tak úplně pravda, v prodeji musíte být aktivní a od pohledu poznat jestli je to zákazník, který chce aby jste jo "otravovali" je to idividuální.!!! Nechat lidi aby si jen tak přišli do obchodu a zas odešli je špatně!!! Se zákazníkem by jste měli mluvit otevřenými otázkami jako například co pak sháníte nebo s čím vám mohu pomoci!!!! Pokud se zákazník nechce bavit dá vám to jistě na jevo. Takto by jste si v obchodě nic nevydělali. Například by zákazník nevěděl o výhodách a jiných slev či na opak když je zákazník bez radný často radu potřebuje aniž by si o ní rekl!! Věřte tomu jsem nejlepší prodávající v našem obchodě!!!! Hezký den s úsměvem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).