Hlavní navigace

Názor k článku Jak vyjít vstříc mobilnímu zákazníkovi? Kašlete na aplikace, zaměřte se na web od Mobilní aplikace - Jsem programátor. Už jak slyším slovo "aplikace", otevírá...

  • 17. 4. 2018 6:22

    Mobilní aplikace (neregistrovaný) 213.226.252.---

    Jsem programátor. Už jak slyším slovo "aplikace", otevírá se mi kudla v kapse. "Stáhněte si naši aplikaci a uvidíte to a to". To je návrat do informačního pravěku, kdy pro každou platformu bylo nutné vyvíjet zvlášť programy. Vše, co lze řešit přes webový prohlížeč, by mělo být tak řešeno. Žádné dementní aplikace, určené jen pro konkrétní okruh zařízení. Přiznám se, že dodnes nemám tzv. chytrý telefon. Telefonuji klasickým telefonem a pracuji na notebooku s LTE modemem. Patlat displej nemám čas. Vše, co je řešeno aplikací pro Android, prostě ignoruji.