Hlavní navigace

Jaké benefity může podnikatel zaměstnanci nabídnout?

3. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pracovní benefity jsou zpravidla oblíbeny u zaměstnanců. Podobně tomu ale může být i u zaměstnavatele, protože poskytování zaměstnaneckých výhod může přinést kromě úspor nákladů i zlepšení pracovní efektivity. Rozhodnutí ale zůstává vždy na zaměstnavateli.

Nejběžnějším benefitem v Česku jsou stále stravenky či jiná forma příspěvku na občerstvení. Zaměstnavatel může svým pracovníkům nabídnout například také poukázky na využití volného času (fitness centrum, bazén, vstupenky na kulturní představení). Benefity mohou být také pracovní pomůcky a oděv, mobilní telefony, notebook. Někteří zaměstnavatelé jsou také ochotni svým pracovníkům pomoci při spoření či pojištění.

Zaměstnavatel může uplatnit také systém benefitů zvaný kafeterie. Tehdy si zaměstnanec z nabízených benefitů vybírá sám a tvoří si svůj vlastní mix.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).