S Alzou bojuji už řadu let - i když si vypnete všechny volby pro zasílání reklamy, stejně vás obtěžují s tím, že si máte vybrat věrnostní body, tedy pod záminkou vám opakovaně dostanou do pošty svoje logo. V následné korespondenci, kterou si nikdy neodpustím, se vymlouvají, že nejde o nabídku zboží. To sice ne, ale jde o nabídku služeb věrnostního programu, do kterého jsem nevstoupil a ze kterého se nejde vyvázat.
Mám dvě metody - píšu a nutím je vysvětlit mi tu situaci znovu a znovu, podrobně, dotazuji se na názor jejich právního oddělení a pod. Nutím je, aby mi posílali dlouhé maily.
V druhém případě telefonuji na číslo libovolného pracovníka ve vyšším postavení, a tážu se ho, jak se mohlo stát, že mi přišel spam. On mi vysvětluje, že s tím nemá vůbec nic společného, já mu zase dlouze a podrobně vysvětluji, že jinou možnost, jak to zastavit, mi nedávají. V poslední době už ani neskrývám, že cílem je vzít jim čas, jako ho oni vzali mě.
Řeknete si, že i mě to stojí čas, to jo, ale mám vyloženě dobrý pocit, že pochopí, že ten jeden arogantní spam s logem neměli zadarmo.
Internet Info Podnikatel.cz (www.podnikatel.cz)
Největší server pro podnikatele v ČR. ISSN 1802-8012
Copyright © 2007 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.