Hlavní navigace

Kampaň ČEZu nebyla úspěšná, tvrdí konkurence

20. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Marketingová kampaň, kterou začátkem roku spustila energetická společnost ČEZ, zlákala podle konkurenčních obchodníků jen nepatrný počet odběratelů elektřiny. ČEZ se snažil dvěma největším konkurentům, Pražské energetice a skupině E.ON, přetáhnout klienty. V kampani tvrdil, že jeho tarify jsou výhodnější.

Od zahájení kampaně do konce ledna odešly dvě pražské domácnosti. ČEZ na to reagoval mimořádným zintenzívněním reklamní kampaně včetně zahájení podomního prodeje a do konce února odešlo celkem 150 klientů, řekl mluvčí Pražské energetiky Petr Holubec.

ČEZ, jejíž tržní podíl na dodávkách domácnostem a malým podnikům klesl loni o dvě procenta na 60 procent, ale kampaň hodnotí pozitivně. Výsledky kampaně se stále ještě vyhodnocují, kvůli různě dlouhým výpovědním lhůtám u jednotlivých obchodníků nelze v tuto chvíli finálně kvantifikovat její dopad. Jedním z našich cílů bylo samozřejmě získat nové zákazníky, neméně důležitým cílem však bylo i informovat zákazníky o otevřeném trhu a konkurenčním prostředí, řekl mluvčí ČEZ Ladislav Kříž. Nechtěl ale sdělit, kolik přesně odběratelů od konkurentů přešlo.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).