Hlavní navigace

Kdo jsou vaši klienti a jaké mají potřeby? Odpovědi pomůže najít systém eWay-CRM

29. 3. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: eWay System, podle licence: Rights Managed
Tužka a papír může stačit, ale pro efektivnější práci s vašimi zákazníky by mohl pomoci sofistikovanější nástroj. Nabízí jej společnost eWay System.

Společnost eWay System je tu proto, aby pomohla firmám udržet pořádek ve vztazích se zákazníky. Vyvíjí CRM systém, který komunikaci s klienty efektivně třídí a také ji řídí. 

Jak prozrazuje v rozhovoru ředitel společnosti Jan Lalinský, ve skutečnosti CRM systémy používá většina firem. Je to vlastně styl práce, kdy si začínáte zaznamenávat komunikaci s klienty. Ať už na základě telefonického rozhovoru, e-mailu či jen poznámek z jednání. Tady skutečně stačí málo. 

Podstata CRM je už to, že si začínáte komunikaci evidovat. Že se snažíte pochopit klientské potřeby a naplnit je, říká Jan Lalinský. 

Kde se vzala myšlenka podnikat zrovna v tomto oboru? Co konkrétně eWay-CRM software jako nástroj nabízí? Pro jak velké firmy jsou takové služby určeny a hraje vůbec velikost roli? Do jakého oboru podnikání se systémy hodí? Na tyto a další otázky odpovídá ředitel společnosti eWay System v aktuálním dílu pořadu Videobiz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).