Hlavní navigace

Názor k článku Lidl spustil zákaznický program. Slevy až 75 % nabízí při koupi více výrobků od mr - Doporučuji vůbec nepoužívat aplikaci v mobilu. Každý ví...

  • 30. 9. 2020 16:05

    mr

    Doporučuji vůbec nepoužívat aplikaci v mobilu. Každý ví proč. Jen hlupák to neví. Zákaznický program stačí s kartou. Hra Marketingu tak zasahuje do svobodného práva vnucováním nevědomým občanům slevu za oplátku zničení papírových peněz pomalu a jistě. Každý kdo tak jedná, jedná proti všem nakupujícím s hotovostí a násilně souhlasí vědomě i nevědomě na zrušení bankovek. Nejsou prokázané života nebezpečné bakterie a viry na bankovkách a lidé jsou na ně úplně imunní.Je to protlačovaný zájem nepoctivých. Toto sobecké jednání není v souladu morálkou a etikou a už vůbec se svobodnou vůlí nemá co společného. Tuto vůli si sami ničíme chtíčem jiných a který na nás takto nabalují. Sleva která se poskytuje je zakrytí za předražené nákupy a našeho nesouhlasného placení daní z výrobku který jim tolerujeme a kdy si s cenou manipulují tak, jako s naším vědomým. Oni chtějí aby jste se nechali nachytat a pro svou modní chamtivost porušovali kodexy lidskosti na druhých nakupujících v pouze pár slevách tak jako v Kauflandu. V Lídlu jsem kartu u nikoho neviděl, ani ji nikdo nenabízel. K tomu perzonál není veden. Když jsem nečistou reklamu na aplikaci vrátil u kasy, byla z toho pokladní úplně vedle, že proč se jí to vrátilo. Degenerace lidské rasy se tak podepisuje plnou měrou na rysech občanů bez poznání a informací které jsou jim skryté a podvržené skrytým marketingem.

    Co se týče Kauflandu jeho sláva v cenách a kvalitě vlivem zaměstnanců (českých žen naprosto bez kvalifikace s dvěma funkcemi aby se ušetřilo) rapídně poklesla do podprůměru. O kvalitě zeleniny a dalších produktů ve všech ohledech už není třeba hovořit, nebot to, co jíme je odpad a tím jsme se proslavili i Německu. Platíme ceny srovnatelně s eurem a kvalita se rovná žaludku pouze zvířat ale ne lidské bytosti. Slevy neodpovídají odpadu pro zvířata, přestože máme mzdy 2-4 menší než odkud se vyváží ale nevyrábí.Vyrábí příroda, člověk jen sklízí a balí. Zvyšování cen je bez upozornění jak se komu hodí bez zákonných mantinelů, státního dozoru ap. a reklamních cen na letáku. Vychloubání se otlučeným ovocem a zeleninou, nekvalitní a čím více hnijící a předražená zelenina je, tím je dražší. To trvá již více než půl roku. Komu jdou ty peníze z našich žaludků do kapsy? Kaufland je tak na 1 místě nekvality. Obyčejná zelenina se mění na bio atd., která je i vzhledem podřadná té obyčejné. Mnoho výrobků se zrušilo a nahradilo nekvalitním zahraničním odpadem, jen aby se jeho objem snížil a cena byla dvojnásobná s nevábným primitivním obalem bez ekonomické šetřivostí k nakupujícímu. Chybí české výrobky které se úmyslně mění marketingem za nečeské. Není pochyb, že si to mohou s nechtěnou potřebou koupit pouze čeští kupující a nikdo jiný. Zahraniční nakupující nad tím ohrne nos, div, že se nepozvrací. Ostuda německých supermarketů se tak projevuje v plné nahotě a vážností. A to nepoukazuji na odporný a nehygienický zápach z masa při vstupu do prodejny který se musí skrýt hadrem na nose který k tomu není určen. Zaměstnanci nedostávají roušky a musí si nosit své, ač hygienický předpis hovoří o bakteriologických ochranných prostředcích zcela jasně.Dusí se v nich celou směnu. To platí ve všech prodejnách po celé ČR. Každý zákazník musí (z nařízení vlády pokud není vyhlášen nouzový stav) z hygienických předpisů dostat při vstupu do jakéhokoliv objektu roušku která má hodnotu méně než 2 haléře, a vydrží pouze 15 min.To je morální a etický základ jak vlády, tak firem, nařízený MZ bez patřičného vysvětlení. Platíme si na ně daně! Výroba je z Číny a nekvalitní. Ručně šité a i od výrobce jsou nekvalitní, předražené a pouze na prach a ne na viry! Odpadávají přilepená ouška. Respirátor který nemá výfukový otvor se nesmí nazývat respirátorem ale pouze hygienická maska!Tak se podvedli důchodci, nemocnice atd. Nemocnice to neví a vláda to nezveřejnila, ač tyto neochranné masky proti viru hloupě pro nás v reklamě nosí třeba celý den. Na začátku je obyčejná čínská rouška modrá a po 15 minutách zbělá v důkazu bakterií, virů, sporů, břišních zápachů z kyselin ap. a nesplňují svůj účel. Faktem je, že ministerstvo zdravotnictví i školství nemá zákonné právo takto mohutným způsobem zasahovat do práv občanů, to už konstatoval soud rozsudkem ze dne 23. 04. 2020 sp. zn. 14 A 41/2020. Právní opatření zrušil s tím, že není přípustné, aby jedno ministerstvo takto zásadním způsobem zasahovalo do práv a svobod občanů jen podzákonnou formou a navíc bez řádného odůvodnění. Vláda ČR si zjevně z pravomocných rozsudků vůbec nic nedělá, a i nadále porušuje platné zákony ČR. Zákaznické programy které nepatří do poctivého obchodování a vzdělanosti lidí nemají být propagovány žádnou aplikací. Pravda je ta, že ji dnes nikdo nechce slyšet.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).