Hlavní navigace

Názor k článku Na přelomu milénia hledala stylovou módu v sekáčích. Dnes je tenisková královna od Niemand - Rozumím tomu, že je rozdíl mezi PR článkem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 7. 2018 16:24

    Niemand (neregistrovaný)

    Rozumím tomu, že je rozdíl mezi PR článkem a advertoriálem. Na serverech společnosti iinfo jsem se doposud nesetkal s advertoriálem a ilustrační příklad, který jsem ve smazaném příspěvku uvedl, byl opravdu PR článek. Nicméně jsem ten ilustrační příklad uvedl proto, že si nejsem vědom existence jiného advertoriálu na serverech iinfo a neměl jsem tudíž jiný vhodnější příklad článku s reklamou k dispozici. Dokonce předpokládám, že tento článek dostal své označení jen a pouze kvůli tomu jednomu odkazu.

    Nicméně advertoriál je jistá forma reklamy a pokud na hlavní stránce ve své zkrácené upoutávkové formě není nijak odlišen od ostatním běžných článků a čtenář se o jeho povaze dozví až po rozkliknutí a posunu článku na konec, nepovažuji toto za zrovna upřímné jednání.

    Nechci vás nijak přesvědčovat, jen chci vyjádřit svůj názor, že článek typu "advertoriál", by měl být, podobně jako "PR článek" ... (obojí je forma reklamy)
    1) označen už na hlavní stránce ve své zkrácené upoutávkové podobě a dále,
    2) že by měl být ve své plné podobě označen jako advertoriál na začátku článku, nikoliv až na konci.
    Na tom se nejspíše neshodneme, ale to nevadí, já jsem jen chtěl dát najevo svoji "zpětnou vazbu", která je především názorem a ničím jiným.

    Osobně mi aktuální přístup redakce k advertoriálu připadá principiálně podobný jako přístup nečestných "vychytralců", kteří nabízejí smlouvy s důležitými pasážemi uvedenými malým písmem dole v rohu pod čarou. To je ovšem můj subjektivní názor, který pro vás nemusí nic znamenat. Já mám právo ho mít, vy máte právo s ním nesouhlasit a mít názor jiný. :-)

    Každopádně, děkuji za vaše odpovědi a vysvětlení vašeho chápání této otázky.

    To nechtěné smazání příspěvku se může stát "každému" a úmysl v tom nehledám. :-) Naopak oceňuji, že jste podal vysvětlení ze své strany a snažil se o komunikaci, namísto ignorace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).