Hlavní navigace

Názor k článku Navigace v obchodech může změnit podporu prodeje i zvýšit tržby od Tomáš Marný - "Naopak například řetězec Kaufland si klade za cíl,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 10. 2018 8:26

    Tomáš Marný

    "Naopak například řetězec Kaufland si klade za cíl, aby vzhled a technologické vybavení prodejen odpovídaly trendům poslední doby ". Jasně, takže trend poslední doby je např. spodní prádlo místo úhledně pověšené na regálech mít naházené na hromadě jak v turecké tržnici? Že k tomuto trendu nedošli v Germanistánu a mají to pořád po staru? Asi tam nemají dostatek Mladých, Blbých, Ambiciózních managerů, že?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).