Hlavní navigace

Názory k článku Není počet objednávek podle vašich představ? Je na čase vylepšit nákupní cestu

  • 4. 12. 2019 15:03

    bez přezdívky

    za mě neplatí ani jedno, co píšete ve článku. Pokud kupuji něco na internetu, a že toho je většina, vůbec mě nezajímá kolik ještě mám utratit abych měl dopravu zdarma... :-D Jdu tam pro konkrétní věc.

    Naopak mě uráží, že používá lživá reklama, která se zmiňuje na začátku článku - fiktivní časově omezená cena, trhák dne apod. Chápu, že na většinu lidí to asi funguje.

    Dotazníky typu heureka a spokojenost s nákupem nevyplňuji :-D Slevy a různé akce typu, vyplňte dotazník a dostanate, na mne také nefungují.

    Co mě ale dost často odradí od dokončení je nepoužitelný UX v objdnávkovém formuláři, když si vyberu třeba Zásilkovku a zobrazí se mi klasický combobox, bez možnosti vyhledávání. Nebo při osobním odběru nutnost zadat mobil / adresu apod. To jsou většinou věci, které mě naštvou a browser zavírám a jdu jinam.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).