Hlavní navigace

Názory k článku Chyby při reklamacích: Odmítnutí k reklamaci použité zboží či prodloužení lhůty

  • 5. 11. 2019 18:02

    brk

    "Nenechte si v žádném případě namluvit, že reklamační lhůta běží až od chvíle, kdy se zboží dostane na reklamační oddělení. Důležitý je okamžik uplatnění reklamace," zdůrazňuje Eduarda Hekšová.

    Jak je to tedy v praxi? Koupím si např. nějakou elektroniku v eshopu a ta se pokazí. Tady je běžná praxe, že zákaznicí posílají výrobky přímo na konkrétní servis, který tyhle věci opravuje. Odešlu to 1.12. a balík na tři týdny uvízne někde v přeplněném depu přepravky. Pak jsou Vánoce a servis to do konce roku nestihne ani náhodou.

    Jaké to je pak s těmi termíny? Za to nemůže zákazník, servis ani prodejce. Kdo má pak pomyslného černého Petra?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).