"Nenechte si v žádném případě namluvit, že reklamační lhůta běží až od chvíle, kdy se zboží dostane na reklamační oddělení. Důležitý je okamžik uplatnění reklamace," zdůrazňuje Eduarda Hekšová.
Jak je to tedy v praxi? Koupím si např. nějakou elektroniku v eshopu a ta se pokazí. Tady je běžná praxe, že zákaznicí posílají výrobky přímo na konkrétní servis, který tyhle věci opravuje. Odešlu to 1.12. a balík na tři týdny uvízne někde v přeplněném depu přepravky. Pak jsou Vánoce a servis to do konce roku nestihne ani náhodou.
Jaké to je pak s těmi termíny? Za to nemůže zákazník, servis ani prodejce. Kdo má pak pomyslného černého Petra?
Internet Info Podnikatel.cz (www.podnikatel.cz)
Největší server pro podnikatele v ČR. ISSN 1802-8012
Copyright © 2007 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.