Hlavní navigace

Podnikatel.cz zavádí povinnou registraci u názorů pod články

29. 8. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Server Podnikatel.cz po 12 letech své existence zavádí povinnou registraci u názorů pod články. Chce tak zlepšit kvalitu diskuzních vláken.

Server Podnikatel.cz tak částečně následuje své sesterské weby.

Povinná registrace bude nyní zatím jedinou podmínkou, jak přispět svým názorem pod článek na serveru Podnikatel.cz. Dlouho jsme se této podmínce vyhýbali, ale je vidět, že doba se za těch 12 let zcela změnila a trolling se stává běžnou součástí veřejných diskuzních fór, který nehodláme tolerovat, říká Michael Hovorka, šéfredaktor serveru Podnikatel.cz, který řídí web od jeho samotného počátku.

Co je to trolling?

Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který začíná hádky, provokuje čtenáře na internetu a rozsévá neshody tím, že zveřejňuje záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům. Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním. Zdroj: Wikipedie

Podnikatel.cz zatím zároveň nezavádí povinnou moderaci nových příspěvků v názorových vláknech. Říkáme raději zatím, protože pokud se úroveň příspěvků nezlepší a uživatelé se jako doposud budou vzájemně urážet, přistoupíme i k této podmínce. Rád bych však všechny čtenáře uklidnil, že toto v současné době není na pořadu dne, doplnil Hovorka. 

Daně x

Názory nově pouze s registrovaným účtem

A jak nově přispívat svým názorem pod článkem? Uživatel si musí zřídit povinný účet, který je platný pro všechny servery společnosti Internet Info. Je nutné vyplnit login, heslo a email. Ten pak může sloužit i pro příjem nových příspěvků u vláken, které uživatel sleduje. Registrace tak obnáší i své výhody. 

Pro přidání nového názoru je nutné být přihlášen a díky tomu se otevře možnost přispívat svým názorem přímo pod články. Doufáme, že tímto nepopulárním opatřením se zlepší kvalita názorových vláken a uživatelé budou diskutovat především k věci, uzavírá šéfredaktor Podnikatel.cz Michael Hovorka. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).