Hlavní navigace

Názory k článku PPC reklamu má v dnešní době téměř každý eshop, tak nezůstávejte pozadu ani vy

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 10. 5. 2019 9:00

    Tralala (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Hlavně si zajděte na kurz a neplaťte agenturám, jak PPC tak SEO jsou jednoduché věci které se naučíte a můžete ušetřit xy..
    My jsme tím krokem ušetříly přes 250tis za rok, nejlepší že máme lepší konverzní poměr. A třeba SEO, kde jsme byli na 2strane na googlu jsme teď na první a pozicí 2-3, agentury jenom tahají peníze a tváří se důležitě.

  • 10. 5. 2019 9:57

    Tralala (neregistrovaný) 213.151.78.---

    Dobrý den,
    záleží, na jaké úrovni kampaně chcete mít. Pokud chcete mít pokročilejší kampaně, chcete správně měřit web a se SEO se někam posunout a nedělat ho jen tak pro nic za nic, tak Vám to zabere půlku pracovního času a hodně štěstí s učením se. E-commerce měření Vám správně na web jen tak někdo po přečtení článku nenasadí. Nemluvě o tom, že stále nebudete mít tolik zkušeností, co agenturní specialisté, podporu Google, lepší informace, nápady apod.

    Pokud jste měl agenturu, která měla špatné výsledky a pouze z Vás tahala peníze, tak to byla špatná agentura, ale to, že mi jednou někdo špatně uvařil svíčkovou neznamená, že si jí mám vždycky vařit sama, protože jí žádný kuchař tak dobře, jako já neumí. A taky je třeba zamést si nejdříve před vlastním prahem, spolupracoval jste s agenturou pořádně? Dával jste ji dostatek informací a všechny podklady, o které si řekli?

    Správná agentura si na sebe díky přineseným výsledkům vydělá, je to docela jednoduchá matika. A pokud máte nějaký menší e-shop, tak ano, nemusí se agentura vždy vyplatit, ale to by Vám správná agentura měla říct a nepříjmout každého. Větší e-shopy už pak musejí mít svůj in house tým a stejně se stavem na trhu práce část věcí dávají externě a né, že to dělá skladník o polední pauze.

    Hezký den.

  • 10. 5. 2019 18:48

    Tralala (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

    Dobrý den,

    Jistě platil jsme někomu za práci a házel jsme mu klacky pod nohy.. :-) dodal jsme vše, bylo to přece v mém zájmu.
    Jasně všechno je tak moc těžké, že sám mám lepší čísla než agentura která měla na všechno "specialistu", jsem asi od přírody úžasný.
    Lidi, jsou to keci však si zajděte na kurz někam do větší agentury a uvidíte jak moc náročné to je..

  • 10. 5. 2019 19:21

    Tralala (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Jenom dodám že určitě budou i agentury které to dělají fakt dobře, problém bude že na to většina nemá rozpočet. Já fakt dával 12-18tis měsíčně a za moc to nestalo, agentura teď oslavuje 10let..
    Já na začátku taky věřil že když si nájmu agenturu tak to bude fungovat, pak jsme šel na kurz a nikdo nebyl schopný uvěřit že někomu už půl roku platím za takovou práci..

  • 14. 5. 2019 7:14

    Jindra (neregistrovaný) 80.250.0.---

    V reakci na titulek mě jen napadá - téměř každý eshop má dneska PPC reklamu a ty prudce rostoucí mají automatizační tool na PPC reklamu, jako PPC Bee.
    Doba, kdy stačilo mít PPC jako zdroj nových zákazníků už je dávno pryč. Ještě před pár lety jsem se dostal na úvodní stranu Google se specifickými klíčovými slovy pro specifického klienta za padesát haléřů, když bych tam chtěl dnes, je to minimálně o nulu víc a to na ta slova necílí NIKDO jiný.

    Udělat si dneska reklamu na "telefon Samsung" nedává smysl, lepší vytvořit reklamy rovnou typově vůči produktu ("Samsung Galaxy S9 modrý", "Samsung Galaxy S9 modrý 64 GB", "Samsung Galaxy S9 64 GB atd. atd. atd. atd.)", a odkazovat přímo na produkt s danými parametry, to je pak cílení jak má být. A hlavně díky automatizačnímu toolu za zlomek času.

  • 14. 5. 2019 23:54

    Tralalák (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Já jsem také vždy všechno co po mě markeťák nebo firma požadovali dodal. Na začátku jsou všichni velice optimisticky naladění, slibují vysokou návštěvnost, zisky atd. a už předem si nechají vše zaplatit. Můj e-shop se všem strašně líbí, ale sliby nikdo z nich nesplnil.
    Mě by tady zajímalo, kde si může člověk na takového marketéra který ze mě tahá jen peníze stěžovat. Jeho práce mi přijde naprosto nekontrolovatelná. Nevím vůbec co za ten měsíc udělal. Nějaký měsíční report jsem nikdy neviděl. A to už jsem jich vystřídal asi pět. Částka kterou jsem doslova vyhodil z okna už je hodně vysoká. Kde hledat pomoc?

    Když pekař slibuje chutné a křupavé housky musí ze svého nakoupit materiál a začít péct. Když se mu housky nepovedou, musí sáhnout do vlastní kapsy, nakoupit zase nový materiál a péct znova.
    Ale tady, se vám každý ,,Specialista na PPC reklamy" jen vysměje. Je to tak?

  • 15. 5. 2019 23:00

    Pro tralalak (neregistrovaný) 213.235.71.---

    Ano, je to tak. Stejná zkušenost i řešení :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).