Hlavní navigace

Názor k článku Rohlík.cz má zpožděné dodávky. Roste rychleji, než plánoval od Milan - Dobry den, ja jsem bohuzel jeden z postizenych. Ale...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 20. 9. 2016 11:19

    Milan (neregistrovaný) ---.vodafone.cz

    Dobry den,
    ja jsem bohuzel jeden z postizenych. Ale palce jim za ten amaterismus nedrzim. Ja u nich delal prvni objednavku vubec v patek 16.9., vse vypadalo v pohode vcetne patby kartou, vse fungovalo.

    Sranda ovsem nastala za 10 hodin, kdy mi 5 minut pred casem dodani nakupu prislal SMS, ze se omlouvaji, ale maji problem s prechodem na novy system a tak mi celou objednavku RUSI (ne ze buze zpozdena, nebo presunuta na dalsi den, ale zrusena).
    A za dalsich 15 minut mi dosla SMS, pro zmenu z banky, ze rezervovana platba kartou byla provedena. Ta platba za te zruseny nakup!

    V sms byl odkaz na blog, kde se pan reditel omlouva uz nekolik dni za problemy a snazi se to vysvetlit.

    A tohle je ten vrchol amaterismu - ne ze maji problem s prechodem a zpozduji se objednavky, to se stava a ja to chapu (pracuji v IT a vim, ze takove veci nejsou jednoduche). Ale to, ze na webu obchodu nemaji o problemech ani slovo (nebo aspon v patek nemeli) a nechaji lidi normalne objednat a cekat na doruceni! A pritom uz minimalne od 12.9. vi, ze maji se systemem problemy a samotny reditel priznava, ze ty problemy cekaji az do 30.9. A facebook maji plny nastvanych reakci lidi - coz jsem ale zjistil az kdyz prisly problemy.

    Takze objednavaji lidi nepochyblivi (nemocni, po urazu atd) a pak marne cekaji na jidlo, aby se po nekoka hodinach dozvedeli, ze jim nic neprijde. Kdyby to vedeli predem, tak objednaji jinde, nebo treba pozadaji zname/sousedy o pomoc.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).