Hlavní navigace

Rohlik.cz spouští svou privátní značku hotových jídel, podívejte se na galerii

12. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Rozvážet nákup už Rohlíku nestačí, nově se zaměřuje na hotovky, které doveze zákazníkům až ke dveřím. Na jejich přípravě se podílí zkušený kuchař.

Online supermarket Rohlik.cz má zatím v nabídce 22 polévek a hlavních chodů, sortiment ale bude rozšiřovat.

V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů, vysvětluje nový záměr Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

Čtěte také: Rohlik.cz se přestěhoval do většího. Podívejte se, jak nový sklad vypadá

Nově nabízený sortiment je rozdělen do dvou kategorií – polévky a hlavní jídla/přílohy. Vybírat lze z 22 pokrmů, k dostání jsou i druhy neobsahující lepek, laktózu a vegetariánské.

Přípravu jídla i receptur si vzal pod dozor šéfkuchař Radek Šubrt. Vařil mimo jiné u Daniela Bouluda v New Yorku, v restauracích v Německu, Rakousku či Švýcarsku.

Tip Daně III

Zatímco Rohlík se soustřeďuje na vylepšení své nabídky, konkurence Kolonial.cz od prosince testuje rozvážku do vesnic. Zaměřit se chce také jídelny mateřských a základních škol, nemocnice nebo domovy pro seniory.

Test probíhá v koridoru kolem dálnice D5 z Prahy až do Plzně, kam spadají města jako Žebrák, Hořovice nebo Mýto a vesnice v cca šestikilometrovém pásmu kolem dálnice. Neočekáváme, že průměrný počet zákazníků na plochu bude takový, jako v případě měst a aglomerací. Na druhou stranu předpokládáme, že objednávané nákupy budou výrazně větší, uvedl Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz.

Autor článku

šéfredaktor Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).