Hlavní navigace

Starbucks láká zákazníky na levnější kávu . V Česku zatím ne

26. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Starbucks, který začátkem roku otevřel svou první kavárnu v České republice, přišel s novým plánem, jak nalákat zákazníky. V americkém Seattlu začaly kavárny Starbucks na zkoušku prodávat šálek kávy za jediný dolar. Běžně se cena kávy v této vyhlášené luxusní kavárně prodává ve Spojených státech i za 6 dolarů.

Vedení firmy zatím podle BBC News není schopno říci, jestli se výrazně levnější kávy dočkají i návštěvníci kaváren mimo Spojené státy, tedy včetně České republiky. V nově otevřené kavárně Starbucks na pražském Malostranském náměstí se nejlevnější espreso prodává za 45 Kč.

BBC News poznamenává, že zisky kavárenského řetězce Starbucks už delší dobu klesají. Na vině je odliv zákazníků, kteří přecházejí k levnější konkurenci.

Česko je po Rumunsku a Rusku teprve třetí zemí bývalého socialistického bloku, kam Starbucks přišel. Koncem února začne Starbucks připravovat kávu také lidem, kteří se zastaví v obchodním komplexu Palladium naproti Kotvě.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).