Hlavní navigace

Názor k článku Trocha inspirace ještě nikoho nezabila, plagiátorství se trestá maximálně na VŠ od JKL - Kopírování VOP je zcela v pohodě, protože všechny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 12. 2015 23:41

    JKL (neregistrovaný) ---.client.rionet.cz

    Kopírování VOP je zcela v pohodě, protože všechny právní texty NEJSOU chráněny autorským zákonem, zrovna tak nijak nejsou chráněny obchodní praktiky a nelze je ani patentovat...

    Mimochodem tento článek je jako když zloděj křičí "Chyťte zloděje!", protože reklamní WiFi hotspoty existují už někdy od vzniku WiFi - sám jsem na první byl připojený poprvé když ještě neexistoval ani "g" standard. Takže tenhle projekt je "jedinečný" jenom tím, že je to outsourcované a že je to z Česka... Jsem si jistý, že i před tím na světě existovalo minimálně několik podobných firem nebo projektů.

    Jinak z pohledu majitele baru je pro mě tohle naprosto kontraproduktivní. Kolik mi tahle blbost jako přinese objektivně peněz? Stojí mi to za to, abych své hosty prudil extra reklamou s porcí navíc?

    Podle informací z webu Netspotu mají vyplaceno na provizích 65398 Kč na 280 zákazníků, což vychází cca 233 Kč na jeden!! Takové peníze mi při větší útratě zákazník nechá jako tuzér, když byl spokojený... Takže absolutně není důvod z finančního hlediska to řešit.

    Co se týče hesel atd., tak jediné rozumné řešení je nazvat SSID sítě v restauraci nebo baru názvem "Restraurace_FREE" a nechat to zcela bez zabezpečení s neomezeným přístupem.

    A že se připojí i lidi na chodníku nebo sousedi? No ať se klidně připojí... Asi málokdo přes to bude tahat 4K filmy a že se přes to sousedka podívá na Facebook, tak když má síť v restauraci utáhnout celou provozovnu, tak ta jedna sousedka s notebookem ji nepoloží.

    Takové blbosti rozumný provozní manager neřeší. Mimochodem nemám pro zákazníky zdarma jenom WiFi, ale dokonce i telefon a každý si může volat kam chce (placené linky a hovory mimo ČR se nespojí) - taky zdarma.

    Cizí reklamou zákazníka otravovat fakt nechci a vlastní reklamou ho otravovat nemusím, když už sedí u mě u stolu!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).