Hlavní navigace

Vodafone se musí konkurentům omluvit za parohy

Sdílet

Minimálně na několik stovek tisíc korun vyjde vtípek společnosti Vodafone, při kterém na billboardech svých konkurentů nasazoval falešné sobí parohy. Rozhodl o tom soud, proti jehož rozhodnutí se mobilní operátor chce odvolat. Zároveň zdůrazňuje, že rozhodnutí není pravomocné.

Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme. Pokud bychom snad nakonec měli omluvu zveřejnit, uděláme to velmi rádi a bez hvězdiček, háčků či triků, komentoval rozhodnutí soudu Miroslav Čepický, mluvčí Vodafonu.

Podle soudu se Vodafone musí omluvit T-Mobilu v denících Mladá fronta Dnes, Hospodářské noviny a v Blesku. Omluva by měla mít formu půlstránkového inzerátu, která bude otištěna ve třech po sobě jdoucích vydáních. Telefónice O2 se operátor omluví pouze v deníku Mladá fronta Dnes a Blesku. Oba konkurenti Vodafonu přijali rozhodnutí soudu pozitivně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).