Hlavní navigace

Vsadili na vegetariánskou stravu. Jejich menu by zlákalo i největšího masozřavce

4. 1. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vždy je velký risk cílit svůj byznys na menšiny. Provozovatelé vegetariánské restaurace se nedostatku zákazníků nebáli, a dokonce teď sbírají ocenění.

Gastro byznys je nevyčerpatelný. Pokud se dělá dobře a poctivě, vždy si své zákazníky najde. A to i v případě, že ve svém jídelním lístku nenabízí klasické pochoutky s flákem masa a šesti knedlíky se zelím. 

Pražská vegetariánská restaurace Etnosvět své menu nabízí už tři roky. O tom, že to dělá dobře, svědčí celá řada ocenění. Pyšnit se může například prestižním oceněním od TripAdvisor (Certifikát výjimečnosti 2017, 2018) a vítězstvím v anketě gastronomického průvodce Restu.

Kde se vzala myšlenka na provoz vegetariánské restaurace, jaké byly začátky, jací jsou její hosté a co je nejlepší zpětnou vazbou od zákazníka? Odpovědi na otázky nabízí dřívější článek, který jsme na serveru Podnikatel.cz nabídli krátce po otevření restaurace Etnosvět. 

Zlákat vegetariány na vegetariánskou stravu nemusí být takový problém. Cílem tohoto podniku je mimo jiné přesvědčit milovníky masa, že jídlo, které ho neobsahuje, nemusí být nudné a bez chuti. Jak prozrazují provozovatelé restaurace, vizí celého týmu je ukázat hostům, že existuje celá řada zajímavých ingrediencí, ze kterých lze poskládat pestré a zajímavé pokrmy. 

Nahlédněte do fotogalerie a sami zhodnoťte, zda byste jako masožravci odolali, či ne? 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).