Davide, můžeš mi prosím vysvětlit, proč nemůže být cílovou skupinou článku ten, kdo si staví první e-shop?
Já přece v článku neříkám, že si máš vzít to či ono, ale jak nad celým problémem přemýšlet.
Stejně tak bohužel nemohu souhlasit s tím, že na začátek je nesmysl e-shop na míru. Já jsem typický příklad, že klidně. SvětBot.cz máme postavený na míru, od začátku a je to můj první e-shop. A je špatně? Já si nemyslím. Měl sice pár slepých uliček, ale to je v každém projektu, kde si nejsi 100% jistý. Tím to tedy nebude.
Stejně tak argument, že zrovna ty si za 10 let e-shop několikrát předělal. Jednak to bude trendy, vývojem e-commerce a dalšími faktory, ale hlavně také tím, že si se na začátku pravděpodobně (a to neber jako urážku prosím) dostatečně nezamyslel a neudělal sis business plán, strategii a nevěděl si, co chceš a jak toho chceš přesně docílit. Ale to není problém výběru e-shopového řešení, ale znalostí, zkušeností a způsobu řešení věcí samotného majitele.
Znovu bych tedy zopakoval, že co jedinec a jeho záměr, to rozdílné vhodné řešení a proto je potřeba nadefinovat si:
- Co chci dělat?
- Jak by to mělo vypadat?
- Jak toho chci dosáhnout?
- Jaký je časový harmonogram?
- Plán plnění harmonogramu?
a další..
A pokud tohle víme, můžeme začít vybírat. Pokud tohle na začátku nevíš, tak to je jako když nekoupíš něco, po čem ani nevíš, jestli bude poptávka a za kolik se to dá prodat a začneš to nabízet. Buďto se náhodou setkáš s úspěchem, nebo to bude spíše propadák.