Hlavní navigace

Názor k článku Výběr e-shopového řešení není taková sranda, jak si všichni myslí od Jan Kalianko - E-shop konzultant - Davide, můžeš mi prosím vysvětlit, proč nemůže být...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 3. 2015 10:17

    Jan Kalianko - E-shop konzultant

    Davide, můžeš mi prosím vysvětlit, proč nemůže být cílovou skupinou článku ten, kdo si staví první e-shop?
    Já přece v článku neříkám, že si máš vzít to či ono, ale jak nad celým problémem přemýšlet.

    Stejně tak bohužel nemohu souhlasit s tím, že na začátek je nesmysl e-shop na míru. Já jsem typický příklad, že klidně. SvětBot.cz máme postavený na míru, od začátku a je to můj první e-shop. A je špatně? Já si nemyslím. Měl sice pár slepých uliček, ale to je v každém projektu, kde si nejsi 100% jistý. Tím to tedy nebude.

    Stejně tak argument, že zrovna ty si za 10 let e-shop několikrát předělal. Jednak to bude trendy, vývojem e-commerce a dalšími faktory, ale hlavně také tím, že si se na začátku pravděpodobně (a to neber jako urážku prosím) dostatečně nezamyslel a neudělal sis business plán, strategii a nevěděl si, co chceš a jak toho chceš přesně docílit. Ale to není problém výběru e-shopového řešení, ale znalostí, zkušeností a způsobu řešení věcí samotného majitele.

    Znovu bych tedy zopakoval, že co jedinec a jeho záměr, to rozdílné vhodné řešení a proto je potřeba nadefinovat si:
    - Co chci dělat?
    - Jak by to mělo vypadat?
    - Jak toho chci dosáhnout?
    - Jaký je časový harmonogram?
    - Plán plnění harmonogramu?
    a další..

    A pokud tohle víme, můžeme začít vybírat. Pokud tohle na začátku nevíš, tak to je jako když nekoupíš něco, po čem ani nevíš, jestli bude poptávka a za kolik se to dá prodat a začneš to nabízet. Buďto se náhodou setkáš s úspěchem, nebo to bude spíše propadák.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).