Hlavní navigace

Kamenný obchod

Mít k e-shopu vlastní kamennou prodejnu se stává otázkou prestiže

Trh se čím dál víc propojuje a obchodníkům nezbývá než využívat online i offline prodejní kanály současně. Jeden bez druhého nefungují tak dobře.

Zdeněk Vesecký

13. 10. 2017 0:00
Doba čtení: 5 minut

Ještě se bráníte prodeji za internetové ceny? Marně. Do 5 let stejně podlehnete

Provozovatelé kamenných prodejen doplácí na rozvoj a stále větší oblibu e-commerce. Mají této situaci čelit, nebo se jí přizpůsobit a najít v ní pozitiva?

Zdeněk Vesecký

15. 2. 2017 0:00
Doba čtení: 6 minut

13 praktických rad pro obchodníky na obranu před vychytralými zákazníky

Většinou se mluví o klamavých praktikách obchodníků, ale zákazníci také nejsou žádní svatoušci. Je proto dobré vědět, jaká jsou vaše práva a povinnosti.

Zdeněk Vesecký

6. 1. 2017 0:00
Doba čtení: 7 minut

Jak to funguje v online supermarketu? Podívejte se do zákulisí Kolonialu.cz

V čem se liší práce zaměstnanců online supermarketu a klasického obchodu s potravinami? A jak se na jeho vytíženosti odráží blížící se svátky?

Zdeněk Vesecký

19. 12. 2016 0:00
Doba čtení: 9 minut

Homepage ztrácí na důležitosti, zaměřte se víc i na samotné prodejní stránky

Spousta prodejců stále klade větší důraz na domovské stránky než na podstránky svého internetového obchodu. Možná i proto tolik neprodají.

Zdeněk Vesecký

2. 11. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Jak online specialistovi otevřel kamenný obchod oči i nové možnosti

Internetové obchody jsou skvělá věc. Když ale dá specialista na e-commerce přednost kamennému obchodu, nestačí se divit.

Zdeněk Vesecký

31. 10. 2016 0:00
Doba čtení: 8 minut

Jak si přivydělat snadno a rychle i v zapadákově? Otevřete ParcelShop

Jak si bez většího úsilí vydělat na účty za elektřinu, na nájem a k tomu ještě hezkých pár korun ušetřit? Řešením jsou partnerské výdejny.

Zdeněk Vesecký

12. 9. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Zajímavý paradox: Nejlíp se vašemu obchodu bude dařit vedle konkurence

Otevřít hned vedle konkurence, nebo co nejdál od ní? Velmi často je lepší vsadit na první možnost. Čtěte proč.

Zdeněk Vesecký

17. 8. 2016 0:00
Doba čtení: 6 minut

5 tipů, jak dosáhnout zvýšení prodeje módy a oblečení. Inspirujte se

Módní poradenství zajišťované stylistou i moderními technologiemi, to jsou trendy, které dnes v maloobchodě s oblečením letí. Vyzkoušejte jejich přínos i vy.

Zdeněk Vesecký

10. 8. 2016 0:00
Doba čtení: 6 minut

Prodáváte padělky? Problém budete mít i v případě, že se k tomu přiznáte

Na náš trh se stále častěji dostávají padělky. Zahrávat si s nimi není jen tak. Právně postižitelný je i jejich prodejce.

Zdeněk Vesecký

15. 7. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

#EET vzbuzuje mezi malými obchodníky obavy, bojí se hlavně vysokých nákladů

Většina malých a středně velkých obchodníků se elektronické evidence tržeb obává. Bojí se hlavně nákladů, které jim vzniknou při pořizování pokladního systému.

Daniel Morávek

22. 4. 2016 14:00
Doba čtení: 2 minuty

Zavřeno má být nakonec jen během 3 svátků, čekají se však senátní úpravy

Omezení prodejní doby obchodů nakonec prošlo, avšak v okleštěném znění. Prodejny mají mít zavřeno jen během 3 svátků. Senát má ale normu upravit.

Daniel Morávek

15. 4. 2016 17:00
Doba čtení: 3 minuty

Pokud projde omezení otevírací doby obchodů, skončí zákon u Ústavního soudu ČR

Podnikatelské asociace upozorňují, že v případě, že projde zákon o omezení otevírací doby obchodů, iniciují ústavní stížnost.

Daniel Morávek

12. 4. 2016 15:39
Doba čtení: 2 minuty

Zájem o kamenné prodejny neklesá, e-commerce jim ještě pomáhá

Stále více lidí nakupuje na internetu, ale volných obchodních ploch v ulicích nepřibývá. Čím to? Internetový obchod zájem o ně překvapivě zvyšuje.

Zdeněk Vesecký

17. 2. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Vracení nevhodných vánočních dárků nemá s reklamací nic společného

Už 26. prosince zamíří někteří lidé znovu do obchodů. Budou chtít vrátit nevhodné vánoční dárky. Jak se k tomu může postavit prodejce?

Zdeněk Vesecký

21. 12. 2015 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Jak zvýšit míru konverze ve vašem e-shopu? Řešením je live chat

Lidé nakupují tam, kde dostanou jasné a rychlé informace. Pokud nechcete o své návštěvníky přijít, přidejte si na stránky live chat.

Zdeněk Vesecký

9. 12. 2015 0:00
Doba čtení: 5 minut

Vánoční výlohy, novoročenky a zvrácené vánoční večírky. Jste připraveni?

Tady jsou 3 galerie, které mají vánoční motiv. Už je váš byznys na Vánoce připraven? Do první adventní neděle zbývají necelé 3 týdny.

Redakce

9. 11. 2015 16:10
Doba čtení: do minuty

Retro se veze na vlně úspěchu, v Praze se otevřel druhý obchod s „botaskami“

Na socialistické retroznačky nedají Češi dopustit. V Praze se před pár dny například otevřel již druhý obchod s „botaskami“. [FOTOGALERIE]

Daniel Morávek

14. 8. 2015 14:35
Doba čtení: 2 minuty

Zakládáte e-shop? Zkušení obchodníci radí, čeho se vyvarovat a čeho se držet

Internetové obchody vznikají jako houby po dešti. Pokud chcete rozšířit jejich řady, mohou pro vás být užitečné rady zaběhnutých značek.

Zdeněk Fekar

21. 11. 2014 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Přes Zásilkovna.cz mohou e-shopy nově prodávat i přímo v kamenném obchodě

Zásilkovna.cz nabídne e-shopům kromě výdejních míst i přímý prodej jejich zboží v kamenném obchodě. Server Podnikatel.cz se zeptal na plány i konkurence.

Daniel Morávek

14. 11. 2014 12:51
Doba čtení: 1 minuta

Little Rock Star, rebelky s dupačkami a bryndáky dobývají trh

Ne každé dítě musí být jako z cukru. Dnešní doba snese i něco tvrdšího. S tímto přesvědčením začaly podnikat dvě nekonvenční dámy. A trefily se do černého.

Zdeněk Vesecký

3. 3. 2014 0:00
Doba čtení: 8 minut

Miroslav Uďan ze služby Shoptet.cz radí jak na e-shop (Komerční sdělení)

Trendem doby jsou nákupy na internetu. Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz, vám poradí, jak úspěšně provozovat e-shop a na co se v rámci online marketingu zaměřit.

6. 11. 2013 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Manufaktury stále vsázejí na ruční práci. Vyplatí se to?

Manufaktury se vrátily. Některé sice pocítily negativní dopad konkurence a ekonomických změn posledních let, jiné ale prosperují a prosazují se i do zahraničí.

Jana Bohutínská

10. 12. 2012 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Linda, Anna a Lenka své podnikání zacílily na psí mazlíčky. Jak se jim daří?

Butik s chovatelskými potřebami, značková psí kosmetika, psí salon. Linda, Anna a Lenka se s námi podělily o zkušenosti z psího byznysu.

Jana Bohutínská

15. 11. 2012 0:00
Doba čtení: 9 minut

Prodáváte alkohol přes internet? S nezletilými zákazníky si koledujete

E-shop stejně jako kamenná provozovna mohou prodávat alkohol jen zákazníkům starším 18 let. I při prodeji přes net musí obchodník věk nakupujícího prověřit.

Redakce

23. 2. 2012 12:00
Doba čtení: 2 minuty

Martin, Adam, Štěpán mají z koníčka podnikání. Vyrábějí kola a skejty

Martin chtěl koupit městské kolo. Nabídka ho neuspokojila, tak začal v oboru podnikat. Adam se Štěpánem chtěli skejty za rozumnou cenu, tak je začali vyrábět.

Jana Bohutínská

9. 2. 2012 0:00
Doba čtení: 7 minut

I malý byznys kvete. Čtěte příběh netradičního papírnictví i kosmetické firmy

Uvažujete o „značkovém“ obchodě? Zeptali jsme se zkušených podnikatelek, jak takový byznys rozvíjet, jak přitáhnout a hlavně udržet zákazníky.

Jana Bohutínská

6. 10. 2011 0:00
Doba čtení: 9 minut

Internetové papírnictví je těžší byznys, než se zdá

Zdá se, že otevřít si papírnictví na netu může být docela fajn. Podnikatelé to ale vidí trochu jinak – konkurence je totiž v oboru ostrá. Velkou roli hrají originální nápady.

Jana Bohutínská

13. 9. 2011 0:00
Doba čtení: 6 minut

Podnikatelé ke včerejší stávce? Zkuste si podnikat, vzkazují odborářům

Přestože více než 70 % podnikatelů s včerejší stávkou nesouhlasilo, našli se i tací, kterým přišla jako příliš mírná. Co se týká dopadů stávky, většiny drobných podnikatelů se nijak nedotkla a některým dokonce i pomohla.

Daniel Morávek

17. 6. 2011 0:00
Doba čtení: 8 minut

Nejjednodušší cesta k podnikání na internetu (Komerční sdělení)

Jednoduchý způsob, jak začít nabízet výrobky nebo služby na internetu, nabízí e-shopové řešení Vltava2000 od ACTIVE 24. Rychle, jednoduše a bez rizika je možné vyzkoušet, zda se podnikání na webu vyplatí, řešení je k dispozici zdarma na vyzkoušení.

2. 6. 2011 0:00
Doba čtení: 2 minuty