Hlavní navigace

Newsletter

Na newslettery pro zákazníky není nutný aktivní souhlas, stačí umožnit odmítnutí

Podle stanoviska Úřadu pro ochranu osobních údajů není třeba aktivní souhlas zákazníků se zpracováním osobních údajů pro účely zasílání newsletteru.

Doba čtení: 3 minuty

Po Vánocích svátek zamilovaných. Jak na valentýnský design?

(FOTOGALERIE) Svátek sv. Valentýna je dalším dnem, který představuje pro obchodníky žně. Jak ho zajímavě uchopit? Inspirujte se ve světě a nápady jiných.

10. 2. 2018 0:00
Doba čtení: do minuty

Reklama dělaná podle předpovědi počasí. To není žádný apríl, ale geniální tah

Neexistuje špatné počasí, jen špatně oblečení lidé. Na tomto rčení se dá postavit i úspěšná e-mailová kampaň.

28. 12. 2017 0:00
Doba čtení: 6 minut

Zapracujte na svých newsletterech. Základní chyby se dokola opakují

V silně konkurenčním prostředí e-mail marketingu je nutné neponechat nic náhodě a myslet na každý detail. A to zvlášť teď v době největší nákupní špičky.

8. 12. 2017 0:00
Doba čtení: 5 minut

Správný e-mail by měl nejdříve pomáhat, až potom prodávat

Není e-mail jako e-mail. Aby vaše zprávy odesílané zákazníkům nebyly jen ztrátou času a měly pro adresáty hodnotu, je potřeba se nad nimi zamyslet.

11. 10. 2017 0:00
Doba čtení: 6 minut

Odhlašují se vám odběratelé newsletterů? Víme, jak na to reagovat

Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.

Doba čtení: 8 minut

Rozesílá za vás obchodní sdělení prostředník? Odpovědnost za SPAM jde i za vámi

Někteří podnikatelé se domnívají, že v případě, když využijí pro rozesílání obchodního sdělení prostředníky, nejsou odpovědní za případný SPAM. To je ale mýlka.

14. 7. 2017 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Se šířením obchodních sdělení opatrně, padla doposud nejvyšší pokuta za SPAM

Úřad pro ochranu osobních údajů uložil doposud nejvyšší pokutu za rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení. Její výše činí 4 a čtvrt milionu korun.

Doba čtení: 2 minuty

Co smí a naopak nesmí zástupci firem? Sami v tom dost často tápou

Zastupovat firmu je spojeno s velkou zodpovědností a přináší to celou řadu povinností. Ne o všech ale mají sami zástupci firem jasno.

5. 4. 2017 12:01
Doba čtení: 2 minuty

Jak na předvánoční newsletter, aby zaujal a neskončil v koši

Před Vánocemi přijde do e-mailových schránek až čtvrtina ročního objemu obchodních sdělení. Víme, jak zajistit, aby si lidé přečetli právě to vaše.

Doba čtení: 5 minut

Marketingová automatizace: Nastartujte své obchody pomocí Velkého bratra

Sníte o tom, že dokážete odhadnout potřeby potenciálních klientů a budete s nimi schopni komunikovat ve správnou dobu? Pak vyzkoušejte automatický marketing.

18. 7. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery

Responzivní newslettery nabízí nezanedbatelný prostor ke zvýšení úspěšnosti vašich kampaní. Nenechte se proto připravit o klienty tím, že je ještě nemáte.

11. 4. 2016 0:00
Doba čtení: 6 minut

3 vteřiny rozhodují u většiny lidí o tom, zda si váš e-mail vůbec přečtou

Mějte na paměti, že více než polovina uživatelů se na základě předmětu e-mailu rozhodne do 3 vteřin, zda ho přečíst. Nepodceňujte proto předmět zprávy.

Doba čtení: 2 minuty

Jak na newslettery, aby nenudily, a jak na zprávy transakční

U rozesílaných marketingových sdělení se vyplatí hodně přemýšlet, měřit a zkoušet, abyste dosáhli jejich účinnosti. Nezanedbávejte přitom ani zprávy transakční.

Doba čtení: 6 minut

Jak vyladit vánoční newsletter, aby si ho všiml i Ježíšek

Přípravám předvánočního newsletteru se vyplatí věnovat větší pozornost. V záplavě reklam se musí odlišovat a být relevantní. Jen tak přinese zákazníka.

18. 12. 2015 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Když venku prší, můžete svého online zákazníka odchytit lépe

Ráz počasí ovlivňuje úspěšnost emailové kampaně. Víme, jaké newslettery posílat za deště a jaké za slunného počasí.

5. 11. 2015 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?

Prošli jsme celým postupem strategie značky. Co je potřeba promyslet, abyste ji teď skutečně uvedli do života, namísto toho, aby zůstala jen založena v šuplíku?

22. 9. 2015 0:00
Doba čtení: 6 minut

Chcete, aby ve vašem e-shopu nakupoval dárky i Ježíšek? Připravujte už kampaň

Podle kalendáře je sice stále léto, e-shopaři by však již měli plánovat vánoční kampaně. Přinášíme rady, na co se vyplatí zaměřit a na co si dát pozor.

17. 9. 2015 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Nepodceňujte odhlašovací stránku newsletteru, data z ní se cení jako zlato

Skoro nikdo jí nevěnuje pozornost a v e-mailingu ji často opomíjejí. Přitom data, která z ní můžete získat, jsou k nezaplacení. Řeč je o unsubscribe page.

Doba čtení: 5 minut

7 e-shopařů vysvětluje, proč (ne)používají personalizaci v e-mailingu

Zvažujete, že byste začali v rámci e-mailingu využívat personalizaci? Přečtěte si názory a zkušenosti 7 e-shopů, zda a proč personalizaci využívají.

Doba čtení: 5 minut

Jardovi posílejte jiný newsletter než Mirkovi. Personalizace e-mailů se vyplatí

Přestože personalizaci e-mailů využívá zatím stále jen zlomek e-shopů, jedná se o efektivní způsob, jak lze navýšit tržby. A to až o desítky procent.

14. 8. 2015 0:00
Doba čtení: 6 minut

Jak získat databázi kontaktů na e-mailing? 3 věci, které nikdy nedělejte

Základem e-mailingu je kvalitní databáze kontaktů. Ty proto nekupujte a raději budujte krok po kroku svoji vlastní. Vyplatí se to.

30. 6. 2015 0:00
Doba čtení: 7 minut

Složka „Hromadné“ v poště od Seznamu ničí e-mailing firem. Víme, jak z toho ven

V únoru nasadil Seznam.cz do e-mailu „hromadnou“ složku, čímž srazil výsledky e-mailingu firem. Existují ale způsoby, jak lze s poklesem účinně bojovat.

Doba čtení: 6 minut

Vytěžte ze svátku zamilovaných co nejvíce. Buďte originální. Máme inspiraci

Obchodník chce vytěžit z každé příležitosti, která vytváří dobré podmínky pro prodej. V únoru se nabízí svátek Svatého Valentýna. Umíte přilákat zákazníka?

2. 2. 2015 11:16
Doba čtení: 1 minuta

Facebook mění pravidla. Bude ho vaše firma ještě potřebovat?

Tisíce fanoušků vašeho profilu na Facebooku, ale dosah propagačních příspěvků téměř nulový. Je nutné ho dále spravovat? Jaké jsou další alternativy?

Doba čtení: 3 minuty

Vánoční šílenství v plném proudu, oni začali s Valentýnem. Zbláznili se?

V období vánočního šílenství zprávy s valentýnskou nabídkou. Může to mít efekt? Ptali jsem se odborníků z oblasti marketingu.

Doba čtení: 3 minuty

7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter

Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.

18. 11. 2014 13:42
Doba čtení: 1 minuta

Dva měsíce do Vánoc. Je nejvyšší čas spustit kampaň

Období, kdy jde zboží na dračku, je za dveřmi. Lidé s nakupováním vánočních dárků začínají už v listopadu. Chystejte vánoční akce.

Doba čtení: 2 minuty

Marketingové oddělení nemá výsledky? Třeba jen nechápete jeho účel

Marketing neprochází krizí, to je jen špatně chápán. Byla by škoda se od něj odvracet a šetřit na něm, když je dnes základní esencí celého byznysu.

Doba čtení: 6 minut

5 online nástrojů pro produktivitu a rozvoj podnikatele

Sledujete svoji produktivitu v práci a zajímáte se o svůj rozvoj? Vyzkoušejte námi doporučované aplikace, které ušetří čas pro rozšíření vaší odbornosti.

28. 8. 2014 0:00
Doba čtení: 3 minuty