Hlavní navigace

PPC reklama

S remarketingem je potřeba si vyhrát, jinak napáchá víc škody než užitku

Blokují vám uživatelé reklamu? Víme, čím by to mohlo být a jak se zbavit ignorování tohoto obsahu. Reklamy nesmí být rušivé a musí mít větší význam.

Zdeněk Vesecký

9. 8. 2017 0:00
Doba čtení: 6 minut

Google mění systém vyhledávání. Pozor na riziko růstu výdajů za reklamu

Čtěte, co pro inzerenty znamená rozvolnění shody klíčových slov v Google AdWords. Jaké jsou výhody a nevýhody systému a na co se připravit.

Zdeněk Vesecký

17. 7. 2017 0:00
Doba čtení: 5 minut

Bidování může prospět i malým e-shopům. Čtěte rady odborníků

Aukce reklamního prostoru jsou běžnou součástí online obchodu. A netýkají se jen PPC reklamy. Dražit můžete i pozice ve zbožových srovnávačích. Vyplatí se to?

Zdeněk Vesecký

26. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 10 minut

Není důvod platit zbytečně. Peníze za marketing dávejte jen za konkrétní výkon

Odrazují vás špatné zkušenosti s neefektivní reklamou od dalších marketingových aktivit? Pak je na čase začít hledat nové cesty a zkusit výkonnostní marketing.

Zdeněk Vesecký

12. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 5 minut

Konverzní poměr zvýší landing page – dobře optimalizovaná landing page

Stále ještě nerozlišujete mezi homepage a landing page? Pak se okrádáte o konverze a poškozujete svou značku. Zkuste to co nejdříve napravit.

Zdeněk Vesecký

21. 12. 2016 0:00
Doba čtení: 7 minut

Vánoce jsou tady. Na co nezapomenout v PPC kampaních?

Zákazníci začínají s vánočními nákupy zpravidla v půlce listopadu. Proto v této době už musí všechny vánoční kampaně běžet naplno.

Jakub Sehnal

22. 11. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Každý nový e-shop je potřeba otestovat. Na co před startem nezapomenout?

Každý e-shop je nutné před spuštěním do ostrého provozu otestovat. Stačí totiž jedna malá chyba a zákazníci nebudou schopni nakoupit.

Zdeněk Vesecký

21. 9. 2016 0:00
Doba čtení: 6 minut

Jak si nezvyšovat ceny při aukcích internetové reklamy?

Kombinovat bannery v PPC a RTB nemusí být při přímém nákupu reklamy vůbec výhodné. Hrozí, že se budete snažit přeplatit sami sebe a zaplatíte zbytečně moc.

Zdeněk Vesecký

7. 9. 2016 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Tvůrci webů si ze zákazníků mohou udělat nevolníky. Jak se tomu vyhnout?

Při zadávání výroby nových webových stránek nebo i online marketingových kampaní pozor na obsah smlouvy. Stránky a kampaně vám mohou patřit jen z části.

Zdeněk Vesecký

2. 9. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

E-shopaři, přestaňte se opalovat u vody a začněte se připravovat na Vánoce

Ačkoli je léto pro e-shopy obdobím, kdy mají nejnižší prodeje, mnohdy rozhoduje o celoročním úspěchu. Právě teď byste totiž měli začít přípravovat na Vánoce.

Daniel Morávek

2. 8. 2016 15:48
Doba čtení: 2 minuty

Jak udělat úspěšnou mobilní reklamu? Z bannerů je nejefektivnější formát 300×250

Proč se zabývat nastavením kampaně pro mobilní telefony? Protože mnoho lidí už používá mobil k přístupu na internet a mladí i k nákupům.

Zdeněk Vesecký

1. 8. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Marketingová automatizace: Nastartujte své obchody pomocí Velkého bratra

Sníte o tom, že dokážete odhadnout potřeby potenciálních klientů a budete s nimi schopni komunikovat ve správnou dobu? Pak vyzkoušejte automatický marketing.

Zdeněk Vesecký

18. 7. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Navrhl dřevěné hodinky, po pár měsících je prodává na všech kontinentech

Mladý inženýr ze Šumperku navrhl dřevěné hodinky. Jak začínal, s čím se potýkal a z čeho má radost, prozrazuje v dalším dílu seriálu Příběhy podnikatelů.

Zdeněk Vesecký

27. 6. 2016 0:00
Doba čtení: 9 minut

Microsites. Malé weby, které vás zviditelní víc než ty běžné

Vyzkoušejte microsites. Je to elegantní a jednoduché řešení ve chvíli, kdy se potřebujete rychle a jasně zviditelnit.

Zdeněk Vesecký

20. 5. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Jak nastavit remarketing, abyste si za vlastní peníze nevytvářeli nepřátele

Stále více lidí se stává imunní nebo i alergická na reklamu. Její zadavatelé by proto reklamní branži měli kultivovat a snažit se její konzumenty nezatěžovat.

Zdeněk Vesecký

25. 4. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Za online marketing nerozhazujte, rozmyslete i změřte, co se vám vyplácí

Netlačte hned na prodej. Lidé o vás potřebují vědět a uvažovat. A prodáte‑li, znáte opravdu, co k prodeji přispělo? Data sama často svádějí k mylným závěrům.

Marek Janouš

31. 3. 2016 0:00
Doba čtení: 6 minut

5 tipů, jak být letos úspěšnějším internetovým obchodníkem

Česká e-commerce má letos nakročeno k pokoření hranice obratu 100 miliard korun. Stačí k tomu udržet stejné tempo jako loni. Víme, díky čemu se vám bude dařit.

Zdeněk Vesecký

3. 2. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Dobrý hospodář se bez UTM parametrů neobejde. Analyzujte

Pokud investujete do online reklamy, měli byste ji také umět správně vyhodnocovat. K tomu vám pomohou UTM parametry a vy se díky nim vyhnete zbytečným výdajům.

Zdeněk Vesecký

18. 1. 2016 0:00
Doba čtení: 4 minuty

5 nástrojů v PPC systémech, které vám pomůžou i mimo PPC

AdWords od Googlu a Sklik od Seznamu v sobě obsahují řadu velmi užitečných nástrojů, a to nejen pro PPC kampaně. Víme, jak z nich vytěžit maximum.

Tomáš Turek

3. 9. 2015 0:00
Doba čtení: 5 minut

Přiveďte na svůj web více zákazníků. Tady je návod, jak volit klíčová slova

Na dobrých klíčových slovech se dá vydělat stejně rychle jako na těch špatných prodělat. Hrajte si proto s jejich hledáním a vylaďte je k dokonalosti.

Zdeněk Vesecký

5. 8. 2015 0:00
Doba čtení: 5 minut

Jak na dobrý virál? Přemýšlejte o obsahu, až poté o formě

Virální marketing může dělat i menší firma. Stačí přijít s něčím, co je pro lidi přínosné. Jak na to?

Zdeněk Vesecký

4. 5. 2015 0:00
Doba čtení: 5 minut

Nový algoritmus vyhledávání od Googlu dolehne i na e-shopy. Co s tím?

Google od včerejška preferuje webové stránky, které se snadno používají i na mobilních zařízeních. Nepřizpůsobeným e-shopům hrozí propad do hlubin vyhledávače.

Zdeněk Vesecký

22. 4. 2015 0:00
Doba čtení: 6 minut

V listopadu už musí běžet PPC kampaně na Vánoce v e-shopech. Jak na to?

Nenechávejte nic na poslední chvíli. Pokud provozujete e-shop, máte nejvyšší čas připravit si PPC kampaň na vánoční prodej. Tady je několik tipů od odborníka.

Tomáš Turek

29. 10. 2014 0:00
Doba čtení: 3 minuty