Hlavní navigace
největší server pro podnikatele v ČR
Koronavirus
Články
Poradna
Daňový portál
Diskuze o účetnictví
Nabídky práce
Zákony
Průvodce podnikáním
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Zbývá jen
31 dnů
na
daňové přiznání
.
Pomůžou vám naše
chytré
formuláře
.
Podnikatel.cz
»
Nálepky
»
PPC reklama
PPC reklama
1
–
25
/
25
11 copy tipů pro vánoční PPC reklamy, které budou zaručeně fungovat (2. díl)
Základem úspěšných PPC kampaní je samozřejmě znalost své cílové skupiny. Aby však kampaň zafungovala, jen se znalostí „cílovky“ si nevystačíte.
Michaela Jarošová
30. 7. 2018
Doba čtení:
3 minuty
11 copy tipů pro vánoční PPC reklamy, které budou zaručeně fungovat (1. díl)
PPC reklama dokáže být extrémně přínosná, stejně tak ale může být ztrátou času. V předvánočním shonu není času nazbyt. Známe tajemství správných ingrediencí.
Michaela Jarošová
24. 7. 2018
Doba čtení:
3 minuty
S remarketingem je potřeba si vyhrát, jinak napáchá víc škody než užitku
Blokují vám uživatelé reklamu? Víme, čím by to mohlo být a jak se zbavit ignorování tohoto obsahu. Reklamy nesmí být rušivé a musí mít větší význam.
Zdeněk Vesecký
9. 8. 2017
Počet nových komentářů
31
Doba čtení:
6 minut
Google mění systém vyhledávání. Pozor na riziko růstu výdajů za reklamu
Čtěte, co pro inzerenty znamená rozvolnění shody klíčových slov v Google AdWords. Jaké jsou výhody a nevýhody systému a na co se připravit.
Zdeněk Vesecký
17. 7. 2017
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
5 minut
Bidování může prospět i malým e-shopům. Čtěte rady odborníků
Aukce reklamního prostoru jsou běžnou součástí online obchodu. A netýkají se jen PPC reklamy. Dražit můžete i pozice ve zbožových srovnávačích. Vyplatí se to?
Zdeněk Vesecký
26. 4. 2017
Doba čtení:
10 minut
Není důvod platit zbytečně. Peníze za marketing dávejte jen za konkrétní výkon
Odrazují vás špatné zkušenosti s neefektivní reklamou od dalších marketingových aktivit? Pak je na čase začít hledat nové cesty a zkusit výkonnostní marketing.
Zdeněk Vesecký
12. 4. 2017
Doba čtení:
5 minut
Konverzní poměr zvýší landing page – dobře optimalizovaná landing page
Stále ještě nerozlišujete mezi homepage a landing page? Pak se okrádáte o konverze a poškozujete svou značku. Zkuste to co nejdříve napravit.
Zdeněk Vesecký
21. 12. 2016
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
7 minut
Vánoce jsou tady. Na co nezapomenout v PPC kampaních?
Zákazníci začínají s vánočními nákupy zpravidla v půlce listopadu. Proto v této době už musí všechny vánoční kampaně běžet naplno.
Jakub Sehnal
22. 11. 2016
Doba čtení:
5 minut
Každý nový e-shop je potřeba otestovat. Na co před startem nezapomenout?
Každý e-shop je nutné před spuštěním do ostrého provozu otestovat. Stačí totiž jedna malá chyba a zákazníci nebudou schopni nakoupit.
Zdeněk Vesecký
21. 9. 2016
Doba čtení:
6 minut
Jak si nezvyšovat ceny při aukcích internetové reklamy?
Kombinovat bannery v PPC a RTB nemusí být při přímém nákupu reklamy vůbec výhodné. Hrozí, že se budete snažit přeplatit sami sebe a zaplatíte zbytečně moc.
Zdeněk Vesecký
7. 9. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Tvůrci webů si ze zákazníků mohou udělat nevolníky. Jak se tomu vyhnout?
Při zadávání výroby nových webových stránek nebo i online marketingových kampaní pozor na obsah smlouvy. Stránky a kampaně vám mohou patřit jen z části.
Zdeněk Vesecký
2. 9. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
E-shopaři, přestaňte se opalovat u vody a začněte se připravovat na Vánoce
Ačkoli je léto pro e-shopy obdobím, kdy mají nejnižší prodeje, mnohdy rozhoduje o celoročním úspěchu. Právě teď byste totiž měli začít přípravovat na Vánoce.
Daniel Morávek
2. 8. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Jak udělat úspěšnou mobilní reklamu? Z bannerů je nejefektivnější formát 300×250
Proč se zabývat nastavením kampaně pro mobilní telefony? Protože mnoho lidí už používá mobil k přístupu na internet a mladí i k nákupům.
Zdeněk Vesecký
1. 8. 2016
Doba čtení:
5 minut
Marketingová automatizace: Nastartujte své obchody pomocí Velkého bratra
Sníte o tom, že dokážete odhadnout potřeby potenciálních klientů a budete s nimi schopni komunikovat ve správnou dobu? Pak vyzkoušejte automatický marketing.
Zdeněk Vesecký
18. 7. 2016
Doba čtení:
5 minut
Navrhl dřevěné hodinky, po pár měsících je prodává na všech kontinentech
Mladý inženýr ze Šumperku navrhl dřevěné hodinky. Jak začínal, s čím se potýkal a z čeho má radost, prozrazuje v dalším dílu seriálu Příběhy podnikatelů.
Zdeněk Vesecký
27. 6. 2016
Počet nových komentářů
9
Doba čtení:
9 minut
Microsites. Malé weby, které vás zviditelní víc než ty běžné
Vyzkoušejte microsites. Je to elegantní a jednoduché řešení ve chvíli, kdy se potřebujete rychle a jasně zviditelnit.
Zdeněk Vesecký
20. 5. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
Jak nastavit remarketing, abyste si za vlastní peníze nevytvářeli nepřátele
Stále více lidí se stává imunní nebo i alergická na reklamu. Její zadavatelé by proto reklamní branži měli kultivovat a snažit se její konzumenty nezatěžovat.
Zdeněk Vesecký
25. 4. 2016
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
5 minut
Za online marketing nerozhazujte, rozmyslete i změřte, co se vám vyplácí
Netlačte hned na prodej. Lidé o vás potřebují vědět a uvažovat. A prodáte‑li, znáte opravdu, co k prodeji přispělo? Data sama často svádějí k mylným závěrům.
Marek Janouš
31. 3. 2016
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
6 minut
5 tipů, jak být letos úspěšnějším internetovým obchodníkem
Česká e-commerce má letos nakročeno k pokoření hranice obratu 100 miliard korun. Stačí k tomu udržet stejné tempo jako loni. Víme, díky čemu se vám bude dařit.
Zdeněk Vesecký
3. 2. 2016
Doba čtení:
5 minut
Dobrý hospodář se bez UTM parametrů neobejde. Analyzujte
Pokud investujete do online reklamy, měli byste ji také umět správně vyhodnocovat. K tomu vám pomohou UTM parametry a vy se díky nim vyhnete zbytečným výdajům.
Zdeněk Vesecký
18. 1. 2016
Doba čtení:
4 minuty
5 nástrojů v PPC systémech, které vám pomůžou i mimo PPC
AdWords od Googlu a Sklik od Seznamu v sobě obsahují řadu velmi užitečných nástrojů, a to nejen pro PPC kampaně. Víme, jak z nich vytěžit maximum.
Tomáš Turek
3. 9. 2015
Doba čtení:
5 minut
Přiveďte na svůj web více zákazníků. Tady je návod, jak volit klíčová slova
Na dobrých klíčových slovech se dá vydělat stejně rychle jako na těch špatných prodělat. Hrajte si proto s jejich hledáním a vylaďte je k dokonalosti.
Zdeněk Vesecký
5. 8. 2015
Doba čtení:
5 minut
Jak na dobrý virál? Přemýšlejte o obsahu, až poté o formě
Virální marketing může dělat i menší firma. Stačí přijít s něčím, co je pro lidi přínosné. Jak na to?
Zdeněk Vesecký
4. 5. 2015
Doba čtení:
5 minut
Nový algoritmus vyhledávání od Googlu dolehne i na e-shopy. Co s tím?
Google od včerejška preferuje webové stránky, které se snadno používají i na mobilních zařízeních. Nepřizpůsobeným e-shopům hrozí propad do hlubin vyhledávače.
Zdeněk Vesecký
22. 4. 2015
Doba čtení:
6 minut
V listopadu už musí běžet PPC kampaně na Vánoce v e-shopech. Jak na to?
Nenechávejte nic na poslední chvíli. Pokud provozujete e-shop, máte nejvyšší čas připravit si PPC kampaň na vánoční prodej. Tady je několik tipů od odborníka.
Tomáš Turek
29. 10. 2014
Doba čtení:
3 minuty
1
–
25
/
25
Aktuality
Daň z příjmů
Daňové přiznání
DPH
E-shop
Elektronická evidence tržeb (EET)
Jak podnikat
OSVČ
Zaměstnanci
Zaměstnavatelé
Všechny nálepky
Práce
Kurzy
FŽP: Projektový manažer
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Key Accounts Data Analyst
Finanční Poradce profesionál pro Generali ČP
Finanční controller
FINANČNÍ ÚČETNÍ
Další nabídky práce »
Budujte úspěšnou kariéru v jakémkoli věku!
Psaní e-mailů snadněji a rychleji
Rozšíření pro Chrome
Agilní (r)evoluce: Jak ustát agilní transformaci
Myšlenkové mapy pro byznys i osobní život
Kritické myšlení 6 - Mediální gramotnost a fact-checking
Další kurzy a školení »
Práce
Kurzy
FŽP: Projektový manažer
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Key Accounts Data Analyst
Finanční Poradce profesionál pro Generali ČP
Finanční controller
FINANČNÍ ÚČETNÍ
Další nabídky práce »
Firemní telefonování v němčině
Tipy a triky pro Excel
Psaní e-mailů snadněji a rychleji
Rozšíření pro Chrome
Myšlenkové mapy pro byznys i osobní život
Kritické myšlení 6 - Mediální gramotnost a fact-checking
Další kurzy a školení »
Komerční sdělení
Jak vybrat marketingové nástroje, které budou vyhovovat potřebám vaší firmy?
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 26. 2. 2021
EUR
26,090
26,190
USD
21,610
21,730
Internet Info
Lupa
Měšec
Podnikatel
BusinessCenter
Root
Vitalia
Slunečnice
Stahuj
SW
Tuesday
Navrcholu
Sherpas
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji