Hlavní navigace

Weby a vyhledávače

12 věcí, které určitě dejte do smlouvy o vytvoření webu

Chystáte redesign nebo úplně nový web? Čtěte, které věci se vyplatí dát do smlouvy s dodavatelem.

Doba čtení: 6 minut

Zdá se mi to, nebo nám nějak upadá zájem o online podnikání?

Nedávno jsem čistil emailovou frontu zhruba za 14 dní a všiml jsem si zajímavé věci. Nebyl tam vůbec žádný dotaz ohledně SEO, monetizace anebo domén.

Doba čtení: 1 minuta

Jak vyjít vstříc mobilnímu zákazníkovi? Kašlete na aplikace, zaměřte se na web

Vyjít vstříc mobilnímu zákazníkovi je v dnešní době již prakticky nutnost. V zásadě máte dvě možnosti. Můžete nabídnout mobilní aplikaci nebo mobilní web.

Doba čtení: 4 minuty

Přenositelnost placených online služeb není žádný apríl

Od začátku dubna platí přenositelnost placeného digitálního obsahu. Co tato změna přináší spotřebitelům a společnostem?

16. 4. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

5 důvodů, proč mít HTTPS i na webu, kde nic neprodáváte

Dali jste si novoroční předsevzetí a už ho úspěšně vytěsnili? Zkuste si dát nové týkající se vašeho firemního webu. Nasaďte v roce 2018 konečně HTTPS.

Doba čtení: 3 minuty

HTTPS není jen rozmar Googlu. Letos už vás přechod na něj nemine

Během příštích měsíců bude prakticky nezbytné přejít na zabezpečení HTTPS. Kdo tak učiní, zabije hned dvě mouchy jednou ranou.

Doba čtení: 7 minut

Firemní počítače ohrožuje skryté dobývání kryptoměn. Jak ho odhalit?

Firmy musí začít počítat s novými hrozbami spojenými s kryptoměnami. Bude jejich nelegální získávání konkurovat ransomwaru coby největší hrozba?

Doba čtení: 7 minut

Jak se stát úspěšnější firmou? Buďte kreativní a nebojte se

Vybudovat kvalitní a dobře fungující firmu, to nechce jen dobrý nápad. Celkový úspěch je souhrou mnoha faktorů. Zaměřte se letos na své nedostatky a obavy.

2. 1. 2018 0:00
Doba čtení: 7 minut

5 hříchů, kvůli kterým shoří váš web v internetovém pekle

Je překvapivé, kolik lidí utratí za web tisíce, ale už si nenajdou čas na to, aby ho nechali zkontrolovat někým, kdo webu rozumí.

Doba čtení: 7 minut

Přivydělávejte si nebo se přímo živte tím, co vás skutečně baví

Provozovatelé nejrůznějších webů nebo blogů si mohou přijít na slušné peníze díky affiliate programům. Pro některé z nich je to práce na plný úvazek.

8. 11. 2017 0:00
Doba čtení: 6 minut

Vytvářejte online obsah podle marketingového guru Avinashe Kaushika

Internet dává marketérům velké příležitosti. Zkuste jich proto využít ve vlastní prospěch a navíc ušetřit.

6. 11. 2017 0:00
Doba čtení: 7 minut

Udělejte si strýčka a začněte s přípravou na GDPR v předvánoční kampani

Blížící se konec roku s sebou sice nese celou řadu povinností, ale už je potřeba začít myslet i na to, co přinese příští rok. Nenechte je na poslední chvíli.

Doba čtení: 6 minut

Chatbot, nová dimenze komunikace se zákazníky i prodeje a podpory brandu

Vzhledem k vývoji a zákaznickým požadavkům je čas na otestování nových technologických trendů. Pomohou vám se zákaznickým servisem i sníží výdaje.

9. 10. 2017 0:00
Doba čtení: 5 minut

Začít podnikat na Slovensku je snazší. Zjednodušila se registrace do­mén .sk

Provozujete slovenskou verzi e-shopu? Pak byste měli vědět, že od tohoto měsíce platí nová pravidla pro registraci slovenské národní domény.

Doba čtení: 4 minuty

Máte na webu Flash? Zbavte se ho co nejrychleji

Flash je mrtvá technologie, a pokud ho na webu používáte, házíte svým návštěvníkům klacky pod nohy a sami se tím připravujete o zákazníky.

Doba čtení: 3 minuty

Internet je primárně sledovací nástroj, upozorňuje Leskovjan z Paralelní Polis

Internet je primárně sledovací nástroj. To, že si někdo myslí, že internet je hlavně nástroj svobodné výměny informací, je mýlka, říká hacker Martin Leskovjan

Doba čtení: 7 minut

Na web na míru se vykašlete. Víme, jak můžete začít lépe a levněji

Drtivá většina firem nepotřebuje web na míru. V dnešní době postavíte web z hotových řešení lépe, rychleji a výrazně levněji.

Doba čtení: 3 minuty

Jak zdarma špehovat a nahrávat návštěvníky vašeho webu

Podívat se na chování návštěvníků přímo na vašem webu nemusí být nedostupné ani pro malé weby s malým rozpočtem na testování. Jde to i zdarma.

Doba čtení: 4 minuty

Objevit nedostatky webu dá práci. Zkuste nástroje, které vám s tím pomohou

Pro zvýšení návštěvnosti i konverzí je potřeba mít do detailu vyladěný web. Zkuste toho vedle analytiky dosáhnout i s pomocí speciálních nástrojů.

30. 6. 2017 0:00
Doba čtení: 7 minut

Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu

Přemýšleli jste někdy o tom, jaké důvody vedou vaše zákazníky k tomu, aby naplnili nákupní košík a pak nákup nedokončili? Není to náhodou vaše chyba?

Doba čtení: 8 minut

Zapomeňte na nové domény, český web musí mít doménu CZ

Nenechte se zblbnout marketingovou masáží registrátorů domén. Pro český web potřebujete koncovku CZ a ne bike, cars, cafe, shop a podobné.

Doba čtení: 4 minuty

Chcete web? Dobře nastavená smlouva je stejně důležitá jako samotná realizace

Chystáte-li se utratit za své nové webovky nemalý finanční obnos, správně nastavená smlouva o dílo je stejně důležitá jako samotný výsledek práce.

9. 5. 2017 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Bidování může prospět i malým e-shopům. Čtěte rady odborníků

Aukce reklamního prostoru jsou běžnou součástí online obchodu. A netýkají se jen PPC reklamy. Dražit můžete i pozice ve zbožových srovnávačích. Vyplatí se to?

26. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 10 minut

5 důvodů, proč postavit firemní web na WordPressu

Když WordPress používá každý čtvrtý web na světě, je dost málo pravděpodobné, že zrovna pro vaši firmu by bylo lepší hledat jiné řešení.

Doba čtení: 5 minut

5 rad pro e-shopy, jak se vyvarovat nejčastějších právních přešlapů

Nepodceňujte právní stránku svého online podnikání. Každý e-shop musí splnit několik náležitostí, které ukládají různé zákony.

28. 3. 2017 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Konverzní poměr zvýší landing page – dobře optimalizovaná landing page

Stále ještě nerozlišujete mezi homepage a landing page? Pak se okrádáte o konverze a poškozujete svou značku. Zkuste to co nejdříve napravit.

Doba čtení: 7 minut

10 tipů, které vám pomohou obsadit restauraci

Majitelé restaurací si někdy neví rady s tím, jak do svých podniků dostat hosty. Pokud mezi ně patříte, máme pro vás několik osvědčených tipů.

Doba čtení: 6 minut

Homepage ztrácí na důležitosti, zaměřte se víc i na samotné prodejní stránky

Spousta prodejců stále klade větší důraz na domovské stránky než na podstránky svého internetového obchodu. Možná i proto tolik neprodají.

2. 11. 2016 0:00
Doba čtení: 5 minut

Specialisté radí: Na co se zaměřit, aby byl váš mobilní nákupní košík perfektní?

České e-shopy jdou vstříc trendu mobilního nakupování. Provozovatelé internetových obchodů si ovšem musí uvědomit, že tento proces musí být snadný.

5. 10. 2016 0:00
Doba čtení: 7 minut

ČOIka si posvítila na e-shopy. Kontroly dopadly špatně

Obliba nákupu přes internet v Česku roste, Česká obchodní ispekce se proto zaměřila na e-shopy. Zkontrolovala, zda plní zákonné povinnosti.

Doba čtení: 1 minuta