Hlavní navigace

Obchod a marketing

Máte mobilní aplikace spojené jen se zábavou? Omyl, uplatňují se i ve firmách

Mobilní aplikace už neznamenají pouze zábavu či využití pro soukromé účely. Naopak se začínají čím dál více uplatňovat ve firemních procesech.

2. 12. 2014 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Našli jsme kamenné obchody, které dnes rovněž „slaví“ Black Friday

Český Black Friday je především pod taktovkou velkých e-shopů. Najdou se však i kamenné obchody, které dnes rovněž nabízí velké slevy.

Doba čtení: 2 minuty

Řiďte se heslem „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křišťálové lupy firmám

Pokud chcete uspět, musíte mít spokojeného zákazníka. Základním vaším krédem tak má být „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křištálové lupy podnikatelům.

27. 11. 2014 13:23
Doba čtení: 2 minuty

Vánoční šílenství v plném proudu, oni začali s Valentýnem. Zbláznili se?

V období vánočního šílenství zprávy s valentýnskou nabídkou. Může to mít efekt? Ptali jsem se odborníků z oblasti marketingu.

Doba čtení: 3 minuty

Patří mezi 10 největších boháčů. Jak vypadá impérium Daniela Křetínského?

Daniel Křetínský se letos vyhoupl mezi 10 nejbohatších Čechů. Přečtěte si jeho dosavadní životní příběh a podívejte se, kde všude aktuálně přímo působí.

Doba čtení: 4 minuty

Zakládáte e-shop? Zkušení obchodníci radí, čeho se vyvarovat a čeho se držet

Internetové obchody vznikají jako houby po dešti. Pokud chcete rozšířit jejich řady, mohou pro vás být užitečné rady zaběhnutých značek.

21. 11. 2014 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Nedůvěra – paradoxně základní předpoklad úspěšného obchodu s Asiaty

Obchodní spolupráce s asijskými výrobci a dodavateli spočívá především v důsledné a několikafázové kontrole. Čtěte, jak na to.

Doba čtení: 9 minut

FOTOGALERIE: Výlohy, které předvánoční atmosféru nepodcenily

Vstupní brána do obchodu by měla zaujmout. Před Vánoci teprve. Inspirujte se vánočními výlohami obchodů různých druhů.

19. 11. 2014 15:09
Doba čtení: do minuty

7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter

Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.

18. 11. 2014 13:42
Doba čtení: 1 minuta

6 podnikatelských matadorů radí, jak si poradit s agresivním zákazníkem

Asi každý se setkal se situací, kdy na něj zákazník osobně či přes telefon řve a něčeho se dožaduje. Podnikatelští matadoři radí, jak se v tu chvíli zachovat.

Doba čtení: 7 minut

Obchodovat s Čínou? Proč ne, ale nevěřte na zázraky

Zadat si výrobu v některé z asijských zemí je možné i pro malé a střední firmy. Známe podmínky i rizika obchodování.

Doba čtení: 8 minut

Osobní jméno podnikatele v názvu firmy dodává na důvěryhodnosti

Když podnikatel spojí své vlastní jméno s názvem své firmy, dává tím najevo svůj zodpovědný přístup k podnikání. A zákazníci na to rádi slyší.

Doba čtení: 3 minuty

Kvalitní produktová fotografie umí prodat. Naučte se ji udělat

Produktová fotografie není umění, ale mocný prodejní nástroj. Investujte do ní. V nejhorším stačí váš čas a píle. Ideálně ale zaplaťte profesionála.

5. 11. 2014 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Chcete potravinu označit jako „českou“? Budete muset splnit 3 podmínky

Ministerstvo zemědělství se rozhodlo definovat „českou potravinu“. Abyste mohli tento název použít, budete muset splnit tři podmínky.

4. 11. 2014 16:44
Doba čtení: 2 minuty

Mějte lepší „píárko“ než prezident. Budujte si dobré jméno

O „píár“ se často mluví negativně, ale nezaslouženě. Public relations neboli vztahy s veřejností přinášejí podnikání dlouhodobé efekty. Seznamte se, jak na to.

Doba čtení: 5 minut

Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk

Prodej na internetu silně ovlivňuje i to, jak je nabízené zboží prezentováno. Škoda, že mnoho internetových obchodníků opomíjí kvalitní produktové fotografie.

Doba čtení: 7 minut

Heslo „Národ sobě“ znovu ožívá. Zákazníci jdou po českém tovaru

Pokud zakládáte nový obchod, zkuste vsadit na domácí produkty. Právě ty podle posledních zjištění hrají mezi českými zákazníky prim.

Doba čtení: 2 minuty

Dva měsíce do Vánoc. Je nejvyšší čas spustit kampaň

Období, kdy jde zboží na dračku, je za dveřmi. Lidé s nakupováním vánočních dárků začínají už v listopadu. Chystejte vánoční akce.

Doba čtení: 2 minuty

S těmi, kdo už zbankrotovali, opatrně. Mají vyšší pravděpodobnost dalšího krachu

To, že někdo zbankrotoval, ještě neznamená, že zkrachuje znovu. Statistiky ale ukazují, že ten, kdo už negativní událost prodělal, má větší šanci ji zopakovat.

Doba čtení: 2 minuty

6 podnikatelských matadorů radí: Jak si proklepnout své nové obchodní partnery

Obchodovat s někým, o němž nic nevíte, se nemusí vyplatit. Zeptali jsme se zkušených podnikatelů, jak prověřují solventnost potenciálních obchodních partnerů.

Doba čtení: 5 minut

Neřešte, kolik stojí reklama, ale co má přinést

V dalším dílu testovacího seriálu jsme si vzali na mušku reklamní agentury. Je pro ně menší podnikatel klientem, kterému poradí?

21. 10. 2014 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Ovlivní výsledky komunálních voleb podnikání? Zeptali jsme se podnikatelů

Zástupcům podnikatelů i samotným podnikatelům jsme položili anketní otázku, zda podle nich ovlivní výsledky komunálních voleb podnikatelské prostředí v Česku.

17. 10. 2014 8:12
Doba čtení: 2 minuty

Kdo není vidět, jako by nebyl. Vyzkoušejte polepy firemních vozů (fotogalerie)

Když chce být firma vidět, nemusí si platit jen reklamu na internetu, v tisku a tak dále. Funkční jsou polepy firemního vozového parku. Nevěříte?

Doba čtení: 7 minut

Ukradli jste logo nebo fotku pro firemní účely? Autorovi zaplatíte dvojnásobek

Vzít si inspiraci z cizího loga nebo vizitky se nemusí vůbec vyplatit. Porušíte autorská práva a budete platit.

Doba čtení: 6 minut

1500 za den, to je cena malého stánku v obchodním centru. Vyplatí se to?

Začíná období, kdy lidé ochotněji utrácejí peníze za dárky. Jděte za nimi tam, kde jsou – do obchodních center, na paluby dopravců nebo do ulic.

14. 10. 2014 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Prodáváte balené potraviny? Musíte uvádět měrné ceny, a to i v e-shopu

Už několik měsíců platí, že i drobní obchodníci musí uvádět u balených potravinářských výrobků měrné ceny. Tato povinnost se navíc týká také e-shopů.

Doba čtení: 3 minuty

Dovozce ovoce a zeleniny čeká nová povinnost. Budou muset hlásit, co dováží

Za pár dní nabude účinnosti nařízení, které zavádí ohlašovací povinnost pro importéry vybraného ovoce a zeleniny. Dovozy budou muset hlásit 48 hodin předem.

7. 10. 2014 14:26
Doba čtení: 2 minuty

PR se přes web nedělá. Na PR weby proto nespoléhejte

Není vůbec jednoduché dostat k lidem tiskovou zprávu o novém výrobku, službě nebo čemkoli jiném, na čem zrovna pracujete. Proto zbytečně neplýtvejte energií.

22. 9. 2014 0:00
Doba čtení: 6 minut

Zapomeňte na oficiální ceníky operátorů, ceny lze srazit o desítky procent níže

Kdo přistoupí na oficiální ceník mobilních operátorů, zbytečně přeplácí. Jak potvrzují podnikatelští matadoři, ceny lze snížit až o desítky procent níže.

Doba čtení: 5 minut

Doménoví podvodníci stále útočí, podnikatelé se bohužel stále nachytávají

Přestože jsou praktiky doménových podvodníků ze společnosti REGID známé již několik let, neustále přibývají podnikatelé, kteří si předražené domény koupí.

Doba čtení: 3 minuty