Hlavní navigace

17. ročník uznávané soutěže WebTop100 hledá nového vítěze

Největší soutěž v digitálním marketingu u nás opět ocení nejlepší firemní weby a další digitální řešení.
2. 5. 2018

Sdílet

Do loňského ročníku soutěže WebTop100 se přihlásilo celkem 222 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo na 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Jak to bude vypadat letos, zjistíme v polovině listopadu.

Už teď se ale mohou firmy hlásit na internetových stránkách Soutěže WebTop100, která opět přináší všem zájemcům možnost porovnat se s konkurencí v daném oboru. Soutěží se celkem v 9 kategoriích, přičemž hlavním pilířem soutěže zůstává kategorie Firemní web, která je dále členěná do 12 žebříčků podle oboru podnikání.

Odborná porota složená z předních odborníků na digitální marketing hodnotí přihlášené weby z hlediska user experience, grafiky, technického řešení a obsahu na základě detailně vypracované metodiky.

Ptali jsme se porotců loňské soutěže:

Jaké byly nejčastější chyby přihlášených projektů v roce 2017 ve vaší oblasti?

Rostislav Blaha, odborný garant Web – User Experience: „Asi nejčastější chyba je chybějící okamžitá validace ve formulářových prvcích. Uživatel se tak o tom, že špatně vyplnil třeba e-mailovou adresu, dozví, až když se pokusí odeslat formulář. V nejhorším případě jsou pak všechny vyplněné údaje smazány a uživatel musí začít vyplňovat od začátku.“ 

V čem může zpětná vazba porotců firmám pomoci?

Michal Špaček, odborný garant Web – Technické řešení: „Pomůžeme jim dát základní přehled, jak jsou na tom jejich technická řešení a na co se mají při zlepšování stávajícího, nebo tvorbě následujícího webu zaměřit, aby firmy neohrožovaly své příjmy ani uživatele.“

Firmy díky jejich zpětné vazbě budou moci ze svého firemního webu vytvořit účinnější a propracovanější nástroj k podnikání.  

Ptali jsme se vítězů loňské soutěže:

Co jste účastí v soutěži WebTop100 získali?

Štěpán Cilka, Manažer online komunikace, Hypoteční banka: Odborná porota konstruktivně hodnotí a doporučuje možné změny, které sami občas nedokážeme identifikovat. Zároveň víme, jak si stojíme oproti ostatním konkurenčním firmám přihlášených do soutěže, a i to je pro naši společnost důvod ke stálému zlepšování. 

V čem vám umístění v soutěži WebTop100 pomohlo?

Pavel Houser, CEO, AITOM Digital: „Každoročně nám umístnění v soutěži přináší popularitu a nové poptávky. Díky tomu, že jsou naše projekty tak úspěšné, máme i dobrou vyjednávací pozici ve výběrových řízeních.“

Proč jste se do soutěže WebTop100 přihlásili?

Michal Biel, Vedoucí webového oddělení, Netpromotion: „Do soutěže jsme náš projekt přihlásili, abychom získali zpětnou vazbu na naši práci od opravdových odborníků. Oceňujeme členění zpětné vazby dle různých kategorií a víme pak, v čem je možné se ještě zlepšit. Chceme být co nejlepší v tom, co děláme a tato soutěž nám dává skvělou příležitost porovnat naši tvorbu a kreativitu s ostatními.“ 

Více informací o soutěži najdete na internetových stránkách, kde se také můžete přihlásit.

Pořadatelem soutěže je digitální agentura Sherpas. Mediálně soutěž podporují servery Lupa.cz a Podnikatel.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).