Hlavní navigace

Bezproblémová komunikace nejen se zákazníky je základ úspěchu

Zákazník dává většinou jen jednu šanci, když vás kontaktuje. Zmeškáte, tratíte. Víte jak být vždy k dispozici?

Doba čtení: 3 minuty

V dnešním digitálním světě, kdy podnikání musí být čilé a aktivní, jsou vztahy se zákazníky, dodavateli a obchodními partnery rozhodující pro úspěch. K nim má za úkol dopomáhat Cisco Business Edition 4000 (BE4K). Patří do série IP ústředen, která je optimalizována pro malé a středně velké podniky s orientací na menší zákazníky vyžadující jednoduchost, spolehlivost a kvalitu. Technologicky se jedná o vyspělou IP telefonní ústřednu řízenou z cloudového prostředí, což představuje zásadní změnu ve vnímání složitosti správy moderních komunikačních infrastruktur.Cisco

Proč je BE4K inteligentní volba?

Rychlá a jednoduchá instalace = flexibilní řešení

V podnikání si nemůžete dovolit výpadky v komunikaci. BE4K je plně spuštěn během jediného dne. To je možné díky tomu, že platforma poskytuje portál pro kompletní správu v cloudu, může systém tak být nakonfigurován předem dle požadavku a potřeb zákazníka před samotnou instalací na místě. Po instalaci hardwaru dojde k připojení k internetu a automaticky se načte konfigurace z cloudu.

Zajištění zabezpečení a soukromí = bezpečné řešení

Podcenění bezpečnosti, může být pro firmu smrtící. S BE4K toto nehrozí. Informace o zákazníkovi a partnerovi jsou uloženy v šifrovaném formátu ve službě Amazon Web Services se zabudovanou redundancí. Data do/ze zařízení BE4K na portál jsou chráněna službou Cisco VPN. Portál Cloud Management podporuje multi-tenancy prostředí s dvoufázovým ověřením pro administrátorské přihlášení. Webová komunikace je zabezpečená protokolem HTTPS.

Unified Communications  = úsporné řešení

Hlasové připojení přes internetové protokoly nahradily ve většině moderních firem příliš nákladné systémy PBX. Služba VoIP umožňuje provádět bezplatné nebo velmi cenově nízké telefonní hovory přes internet.

Portál Cloud Management – jednoduchá a efektivní konfigurace a správa = agilní řešení

Aby se firemní zdroje, čas i prostředky mohly vynakládat na obchodní úspěchy. Musí být vše kolem maximálně jednoduché a efektivní. Stejně jako konfigurace, údržba systému nebo všechny předvolby v BE4K. To vše je snadno spravováno prostřednictvím jednoduchého webového portálu umístěného v cloudu. Nové uživatele a telefony lze přidávat během několika minut odkudkoli. Koncoví uživatelé si sami snadno mohou přizpůsobit vlastní nastavení telefonu a hlasové schránky.

Funkce Single Number Reach = koncepční řešení

Jedním z faktorů úspěchu v podnikání je být zákazníkovi kdykoliv k dispozici. To zajistí funkce Single Number Reach. Díky ní stačí, když volající vytočí jen jedno číslo a volaný může přijmout hovor na jakémkoli zařízení, které je poblíž. Ať už jste u počítače, na mobilním telefonu nebo tabletu.

Jak získat BE4K?

S výběrem a zodpovězením dotazů pomůže Alef Nula, certifikovaný partner společnosti Cisco. Na základě vyjasnění individuálních potřeb společnosti, balíček nasazení obnáší:

  1. BE4000 – minimální počet podporovaných zařízení je 10, maximální počet je 200
  2. volba typu IP telefonu pro uživatele – serie Cisco 7800 a 8800, které poskytují širokopásmový zvuk s čistým VoIP
  3. určení typu rozhraní PSTN
  4. volba licenčního plánu pro všechny uživatele – 1, 3 nebo 5 leté předplatné na jednoho uživatele s jedním koncovým zařízením.

Podrobnosti najdete ZDE.

Kdy se rozhodnout pro BE4K?

Pokud splňujete některý z následujících bodů je pro vás BE4K vhodným řešením a východiskem z této situace.

  • Rozšíření organizace o nové uživatele, přesun do nových prostor nebo rozšíření o nové pobočky je časově náročné
  • Údržba a servisní podpora je nákladná
  • Výkon systému je nespolehlivý
  • Kvalita zvuku je špatná, hovory „padají“
  • Jednoduché změny vyžadují odbornost na vysoké úrovni (složitost systému, poplatky třetí straně)
  • Společnost spravuje méně než 200 zařízení

Platformou BE4K společnost Cisco umožňuje kompromis mezi pohodlím cloudu, stabilitou a spolehlivostí služeb v on-premis řešení. Na jedné straně BE4K spravuje konfiguraci a údržbu systému prostřednictvím jednoduchého webového portálu, na druhé straně BE4K zajišťuje reálné služby (volání, hlasová schránka atd.) z hardwaru, který je do značné míry imunní vůči problémům s internetem, a tudíž i cloudem.