Hlavní navigace

BRANDstorming ukáže, jak vytěžit udržitelnost, tradici či lokálnost

Odnesete si konkrétní rady, jak pracovat se svou značkou, jak ji zviditelnit na trhu, a jak vytěžit pojmy jako lokálnost, tradice a udržitelnost.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Řečníci vám 12. března na konferenci BRANDstorming představí brandy, kterým se podařilo prosadit na trhu, ať už začínaly zcela od nuly nebo navazovaly na dřívější tradici.

Zazní příběhy například těchto značek: Česká síťovka, obuvnická firma Vasky, pivo Excelent od skupiny Plzeňský Prazdroj, Barbie od Mattela, Božkov od společnosti Stock Plzeň, CzechTrade a SOKOL 2030.

Podrobný program si můžete prohlédnout na stránkách konference.

A zde je malá ochutnávka:

Velký prostor dostanou retro značky. Bezedná Česká síťovka udělala díru do světa a pak upadla v zapomnění. Teď je jí téměř sto let a je zpět v plné síle. Praktická, ekologická a moderní. Jak z tradičního českého vynálezu udělat lovebrand vám prozradí Karolína Pechová z POAK.

Uslyšíte příběh lokální obuvnické značky Vasky, kolem které se točí slova jako jsou tradice, lokálnost nebo udržitelnost.

repositioningu značky Božkov firmy STOCK Plzeň vám povypráví Michal Jakl.

Jak na brandy, ze kterých padají brady? Michal Pastier z agentury ZARAGUZA představí ty nejlepší fungující FMCG kampaně.

Design až na prvním místě: Jaké jsou trendy průmyslového designu v posledních letech? O tom a o úspěšných realizacích českých výrobců vám poví Hana Tolcová z CzechTrade, agentury pro podporu exportu.

O tom, že i marketing jde dělat ekologicky a udržitelně, vás přesvědčí Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes ve své přednášce od marketingu k matteringu.

Na případovce piva Excelent od Plzeňského Prazdroje se dozvíte, jak uspět ve vysoce konkurenčním pivním segmentu a jak je důležitý čas zákazníka strávený se značkou. 

Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější legislativní omyly při budování brandu a dá vám pár užitečných rad, jak se při honbě za skvělým brandem nedostat „do tepláků“.

Až 95 % nákupních rozhodnutí neděláme vědomě. Jak pracovat s podvědomím a spojovat se svojí značkou ty správné emoce a jedinečné asociace ukáže Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu v Behavio Labs.

Nenechte si ujít inspirativní příběhy, případové studie i zajímavá data. Přijďte se 12. března 2020 na konferenci BRANDstorming, která vám v prostorách MAMA Shelter Prague poradí jak na to, aby vaše značka mezi ostatními nezapadla. Zaregistrovat se můžete pohodlně online a těšíme se na vás 9:00 hodin v prostorách MAMA Shelter Prague ve Veletržní ulici 1502/20 na Praha 7.

Akci finančně podporuje společnost BrandCloud, mediálně odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz a produktově firma EasyEvent. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).