Ať už se jedná o využití aktuální vlny zájmu, sponzoring sportovních či kulturních akcí, zapojení se do charity nebo spojení se s významnou regionální akcí. Chce to nápady, kreativitu a v neposlední řadě zdravý rozum.
Spoustu tipů a konkrétních příkladů vám přinese letošní PR Summit. Na pódiích dvou sálů hotelu Grandior se vystřídá dvacítka odborníků a předá vám své zkušenosti a know how.
A o čem konkrétně budeme mluvit?
Určitě jste v poslední době zaznamenali jméno Greta Thunberg. Nebo jste postřehli nárůst recyklovaného a recyklovatelného jednorázového nádobí v řetězcích s rychlým občerstvením. Možná i ve vašem okolí otevřel nějaký bezobalový obchod. A třeba i vy sami dáváte přednost oblečení z biobavlny a nakupujete potraviny bez palmového oleje. Udržitelnost se na nás zkrátka valí ze všech stran a je jen na vás, jak trend využijete pro růst vlastního byznysu. Vaši zákazníci na udržitelnost slyší, proč ji tedy nezařadit do své strategie CSR? Na téma udržitelnosti a ekologie budou debatovat Roman Bojko z IKEA, Jan Havránek z Otoč Kelímek, Václav Koukolíček za TESCO, Marek Mlnařík ze Steebla a Veronika Nováčková z Bezobalu.
Další velké téma je sponzorování sportovních událostí. Sponzoring se dnes už nerovná logo na dresu nebo banner v cíli. Firmy při spojení se sportem hledají zážitek a pozitivní emoce spojené se značkou. Zaměříme se na konkrétní příklady, které by vaší pozornosti rozhodně neměly uniknout. David Douša z agentury Raull bude mluvit o největším běžeckém seriálu v přírodě v ČR Běhej lesy. Rozebere, co sponzoring může přinést vaší značce a co naopak může vaše značka přinést sponzorované akci. Jeho kolega Petr Lešek v případové studii z nejvýznamnějšího závodu v běhu na lyžích Jizerská 50 zase prozradí, jak vytěžit maximum ze sponzoringu pro značku i účastníky sportovní události.
Krize je strašákem každé firmy, ať je velká nebo malá. A když přijde, stojíme před otázkou, zda hrát „mrtvého brouka“, omluvit se nebo vysvětlovat a vysvětlovat. O tom, jak neztratit hlavu, jak vytvořit krizový plán a jak komunikovat tak, abyste po odeznění krize mohli mezi lidi, ví své Lucia Brinzanik z Taktiq Communications. Na případové studii vám ukáže, proč je připravenost na krizi důležitá, koho povolat na pomoc a proč v krizi potřebujete přítele.
V programu se dále představí šéf pořádající APRA Patrik Schober, CEO VMLY@R PRAGUE Tereza Svěráková, René Jež z Lionhearted, Petra Nulíčková a Alza.cz nebo Ivana Šedivá z McDonald's ČR.
Konference PR Summit se koná 12. září v hotelu Grandior v Praze. Detailní informace i možnost registrace najdete na webu konference.
Pořadatelem a garantem konference je Asociace Public Relations Agentur. Partnery jsou Audiolight service, Future Marketing a Monitora Media, mediálně akci podporují Marketing Journal, MediaGuru.cz, Moderní obec a Pro města a obce. Produktovým partnerem je EasyEvent. Konferenci produkuje společnost Internet Info.