Hlavní navigace

Chcete, aby si lidi zapamatovali vaši firmu, produkt, službu?

Klasická reklama už tolik nefrčí. Stále více hledáme další možnosti, jak se zviditelnit netradičním způsobem. Poradíme, jak na to.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ať už se jedná o využití aktuální vlny zájmu, sponzoring sportovních či kulturních akcí, zapojení se do charity nebo spojení se s významnou regionální akcí. Chce to nápady, kreativitu a v neposlední řadě zdravý rozum.

Spoustu tipů a konkrétních příkladů vám přinese letošní PR Summit. Na pódiích dvou sálů hotelu Grandior se vystřídá dvacítka odborníků a předá vám své zkušenosti a know how.

A o čem konkrétně budeme mluvit?

Určitě jste v poslední době zaznamenali jméno Greta Thunberg. Nebo jste postřehli nárůst recyklovaného a recyklovatelného jednorázového nádobí v řetězcích s rychlým občerstvením. Možná i ve vašem okolí otevřel nějaký bezobalový obchod. A třeba i vy sami dáváte přednost oblečení z biobavlny a nakupujete potraviny bez palmového oleje. Udržitelnost se na nás zkrátka valí ze všech stran a je jen na vás, jak trend využijete pro růst vlastního byznysu. Vaši zákazníci na udržitelnost slyší, proč ji tedy nezařadit do své strategie CSR? Na téma udržitelnosti a ekologie budou debatovat Roman Bojko z IKEA, Jan Havránek z Otoč Kelímek, Václav Koukolíček za TESCO, Marek Mlnařík ze Steebla a Veronika Nováčková z Bezobalu.

Další velké téma je sponzorování sportovních událostí. Sponzoring se dnes už nerovná logo na dresu nebo banner v cíli. Firmy při spojení se sportem hledají zážitek a pozitivní emoce spojené se značkou. Zaměříme se na konkrétní příklady, které by vaší pozornosti rozhodně neměly uniknout. David Douša z agentury Raull bude mluvit o největším běžeckém seriálu v přírodě v ČR Běhej lesy. Rozebere, co sponzoring může přinést vaší značce a co naopak může vaše značka přinést sponzorované akci. Jeho kolega Petr Lešek v případové studii z nejvýznamnějšího závodu v běhu na lyžích Jizerská 50 zase prozradí, jak vytěžit maximum ze sponzoringu pro značku i účastníky sportovní události.

Krize je strašákem každé firmy, ať je velká nebo malá. A když přijde, stojíme před otázkou, zda hrát „mrtvého brouka“, omluvit se nebo vysvětlovat a vysvětlovat. O tom, jak neztratit hlavu, jak vytvořit krizový plán a jak komunikovat tak, abyste po odeznění krize mohli mezi lidi, ví své Lucia Brinzanik z Taktiq Communications. Na případové studii vám ukáže, proč je připravenost na krizi důležitá, koho povolat na pomoc a proč v krizi potřebujete přítele.

V programu se dále představí šéf pořádající APRA Patrik Schober, CEO VMLY@R PRAGUE Tereza Svěráková, René Jež z Lionhearted, Petra Nulíčková a Alza.cz nebo Ivana Šedivá z McDonald's ČR.

Konference PR Summit se koná 12. září v hotelu Grandior v Praze. Detailní informace i možnost registrace najdete na webu konference.

Pořadatelem a garantem konference je Asociace Public Relations Agentur. Partnery jsou Audiolight service, Future Marketing a Monitora Media, mediálně akci podporují  Marketing Journal, MediaGuru.cz, Moderní obec a Pro města a obce. Produktovým partnerem je EasyEvent. Konferenci produkuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).