Hlavní navigace

Díky účetnictví online od firmy Trivi může být podnikání jednodušší

Komerční sdělení
Moderní technologie použité v online účetnictví mohou řadě podnikatelů ušetřit čas, peníze i řadu starosti.

Sdílet

Leader mezi účetními firmami online

Již není nutné nosit své účetní doklady v krabici od bot, chodit na úřady nebo horečně schraňovat podklady. Moderní řešení přináší účetní firma Trivi, která funguje výhradně online. Svým klientům poskytuje komplexní účetní servis, podporu při řešení legislativních záležitostí s úřady, k dispozici jsou jak učení specialisté pro vedení účetnictví, zpracování mezd a také daňové poradenství. Vše pod jednou střechou a vše v komplexní komunikace a předáváním podkladů online. Využívat můžete služeb účetnictví online, daňové poradenství online nebo fakturaci online a řadu dalších moderních služeb. Trivi je leader trhu v poskytování účetních a daňových služeb online.

A co vše můžete při spolupráci s Trivi, a.s. očekávat? 

• uploaudování na cloud (veškerá firemní data máte uschována na jednom místě)

• hromadný import faktur

• komunikace s online účetní odkudkoliv na světe

• QR kódy

• správa bankovního účtu pomocí API připojení

• správa účetnictví a zpracování mezd

• daňové poradenství

• zastupování na úřadech

Moderní technologie

V Trivi dostanete k dispozici nejen svou účetní, ale i portál a mobilní aplikaci Trivi, přes který následně komunikujete s účetní, předáváte doklady, vystavujete faktury nebo sledujete své příjmy a výdaje. Už nemusíte nosit doklady v igelitce a dojíždět za svou účetní osobně. Přístup do portálu máte kdykoliv a odkudkoliv. Své účetnictví máte neustále pod kontrolou.

Na grafech můžete sledovat své vydané a přijaté faktury, jejich splatnost a i to, zda jsou zaplacené. Všechny doklady se ukládají do cloudu a vy tedy nemusíte dodávat Trivi účetní originální papírové. Nahrání je okamžité a je zajištěna archivace a záloha dat.

S portálem nebo mobilní aplikací si můžete vygenerovat finanční přehledy nebo ohlídat cashflow a platební povinnosti. Samozřejmostí je pak fakturace a napojení do EET, včetně fakturace přímo z mobilu a odeslání faktury do mailu zákazníka.

API propojení 

Snadná integrace systémů. API poskytuje možnosti propojení vašeho systému s portálem Trivi a vše se tak bude automaticky stahovat. 

Komunikace s úřady

Tým profesionálních účetních a daňových poradců v Trivi vás zastoupí i při komunikaci s úřady, úředních kontrolách, například z finančáku a dalších legislativních úkonech. Daňový poradci přinesou navíc do vašeho účetnictví určité „výhody“. Například se vám automaticky prodlužuje lhůta pro podání přiznání k dani z příjmů o 3 měsíce. I přes to, že je Trivi online, je možné řešit využití možností zdanění se svou účetní nebo daňovým poradcem. 

Zpracování mezd a další

V Trivi si můžete kromě správy účetnictví nechat zpracovat i mzdy svých zaměstnanců. Součástí Trivi jsou totiž i mzdoví specialisté. Nezáleží na tom, zda máte jednoho nebo sto zaměstnanců, v Trivi si díky automatickým systémům poradí i s větším počtem. 

Trivi online účetnictví 

Je moderní účetní firma, kde najdete profesionální účetní vedené zkušenými matadory oboru. Firma Trivi se systematický stará o rozvoj odborných znalostí a vyškolení všech zaměstnanců. A i když se díky celému online systému správy účetní agendy se svou účetní nepotkáváte, je vám k dispozici a můžete s ní kdykoliv komunikovat. O vaše pohodlí se kromě účetních starají systémy Trivi a moderní aplikace. S Trivi máte účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňové poradenství online a fakturace online.

V případě, že se chcete dozvědět více, můžete jít na web Trivi anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte na 800 80 60 40. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).