Hlavní navigace

E-Business Forum se zaměří na budování značky a orientaci na zákazníka

Zažijte den nabitý příběhy úspěšných podnikatelů z firem Spokojený Pes, Růžový slon, Heureka nebo Alza.cz.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Na půdě Národního domu na Vinohradech se už po jedenácté koná nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně. V programu E-Business Fora najdete celou řadu témat, která musí zaujmout všechny podnikatele, kteří chtějí přinést do své firmy svěží vítr a nové myšlenky.

Adam Durčák, majitel oblíbeného sexshopu Růžový slon, promluví o tom, „jak se svým týmem zbořil fungující e-shop, restartoval značku a postavil to celé znovu.“ Tato anotace možná někomu zní lakonicky, avšak ukrývá v sobě mnoho hodin přemýšlení, plánování, náročnou realizaci a nakonec samozřejmě vyhodnocení tohoto rebrandingu. Jak to celé dopadlo, jak se z malého e-shopu stal vyhledávaný obchod s nabídkou zboží z celého světa, se dozvíte právě na E-Business Foru.

Kdy začít s budováním značky? Hlavně včas! Tak zní apel Tomáše Haškovce, ředitele oblíbeného e-shopu SpokojenýPes.cz. Začínáte s e-shopem, přemýšlíte, že svůj obchod rozšíříte i do e-podoby? Pak je třeba se od úplného začátku orientovat na zákazníka, vážit si ho a nabídnout mu takové služby, aby neměl potřebu odejít ke konkurenci (i když je to záležitost pár kliknutí). Jak si vybudovat zákaznickou loajalitu i jinými prostředky než je nízká cena rozebere ve svém příspěvku. 

Vybodovali jste vlastní podnik, investovali do něj nespočet hodin práce a také množství finančních prostředků? Ano? Představte si, že se někdo vaší firmou nadchne a rozhodne se do ní investovat a vy budete mít možnost rozšířit portfolio svých služeb, nabrat nové zaměstnance… Zní tato představa krásně? Může mít řadu háčků. David Špinar z MITON CZ promluví o tom, jak si vybrat správného investora, na co si dát pozor při dohodě s ním, jak správně využít nové finanční zdroje a jak nastavit ideální win-win spolupráci mezi firmou a investorem.

Kompletní výčet řečníků, anotace jednotlivých přednášek naleznete na webu konference. Inspirujte se od spíkrů z firem jako je Alza.cz, Heureka, Zásilkovna, Rohlík.cz, Pilulka Lékárny, CCZ.cz, Slevomat a další.

Nejcennější komoditou jsou zkušenosti a u podnikání to platí dvojnásob. A právě zkušenosti, rady čemu se vyhnout, názory na řešení problémů, ale také různé úhly pohledu, jak se chopit příležitostí, budou náplní konference. Ať už v příspěvcích řečníků nebo při neformálním setkání s ostatními účastníky E-Business Fora. Příležitostí k rozhovoru bude během dne řada, ať už během coffee breaků nebo na závěrečné after party.

Těšíme se na vás již 26. září v Národním domě na Vinohradech. K účasti na konferenci stačí jen vyplnit jednoduchou registraci.

Generálním partnerem E-business Forum 2019 je Heureka Shopping. Hlavním partnerem Provident Financial. Partnery jsou ComGate,  Dataweps, Dognet, Pošta bez hranic, PPC Bee a Xtremepush. Mediálními partnery jsou Ecommerce Bridge, EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, a Tyinternety.cz. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Navato. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).