Hlavní navigace

EBF bude plné postřehů a zkušeností úspěšných podnikatelů

Od nuly po velkou firmu: jak motivovat tým v různých fázích společnosti. Poslechněte si příběhy lidí, kteří se dostali na vrchol.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Letošní 11. ročník E-Business Fora se koná ve čtvrtek 26. září v Národním domě na Vinohradech. Program poběží ve dvou sálech, vystoupí víc než dvacet významných osobností z české e-commerce scény. 

Konkrétní ochutnávka témat

Nezáleží na velikosti vaší firmy, dobré jméno je třeba budovat vždy a hlavně s tím neotálet. Tomáš Haškovec, ředitel marketingu oblíbeného e-shopu SpokojenyPes.cz, prozradí, jak si udržet věrné klienty i v hyperkonkurenčním prostředí.

Představa, že se někdo nadchne vaším podnikatelským záměrem a rozhodne se do něj vložit sé finance, zní jako splněný sen. Tato spolupráce se soukromým investorem může mít ale řadu háčků. David Špinar, CEO ve společnosti MITON, poradí, jak si vybrat správného investora, na co si dát při dohodě s ním pozor a také jak efektivně využít nové finanční zdroje.

Adam Durčák, majitel vyhledávaného e-shopu Růžový slon, shrne, co vše se naučil během deseti let tvorby obsahu pro web a co by dnes udělal jinak. Může content marketing pomoci právě vašemu e-shopu? 

Na koho se ještě se můžete těšit?

O své zkušenosti se podělí například ředitel Heureka.cz Tomáš Braverman, zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková, Tomáš HavrylukAlza.cz, Martin KasaPilulka Lékárny, Jitka Dvořáková CZC.cz, Honza MayerDataweps, Martin SnížekRohlík.cz, Blanka Pauerová ze Slevomatu a řada dalších. Učte se a inspirujte se od těch nejlepších.

Největší benefity konference

Na konferenci E-Business Forum máte jedinečnou příležitost setkat se s osobnostmi, které za sebou mají skvělou kariéru. Ta samozřejmě nebyla lemována pouze úspěchy, můžete se tak inspirovat jak řešit problémy, nebo se dozvědět, jak se jim úplně vyhnout a naopak jak využít příležitosti, které se vám naskytnou, a vytěžit z nich co nejvíc. Na konferenci navíc budete mít možnost pokládat prostřednictvím aplikace dotazy týkající se businessu, během coffee breaků můžete navázat důležité kontakty osobně a rovnou je utužit i na závěrečné after party.

Na webu E-Business Fora, si můžete přečíst kompletní program, medailonky řečníků i další podrobnosti o konferenci. Startujeme již 26. září v Národním domě na Vinohradech, pro účast stačí jen vyplnit jednoduchou registraci. Těšíme se na vás.

Generálním partnerem E-business Forum 2019 je Heureka Shopping. Hlavním partnerem Provident Financial. Partnery jsou ComGate, Dataweps, Dognet, Pošta bez hranic, PPC Bee, Shopsys, Xtremepush a Zásilkovna. Mediálními partnery jsou Ecommerce Bridge, EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, a Tyinternety.cz. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Navato. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).