Hlavní navigace

EBF18: Braverman, Čupr, Dvořáková, Kasa, Kijonková, Matějka, Rozhoň

Už za dva týdny se otevřou dveře Národního domu na Vinohradech a zahájíme jubilejní 10. ročník konference E-Business Forum.

Doba čtení: 1 minuta

Na pódiu letošního E-Business Fora se o své zkušenosti a tipy podělí největší jména českého e-byznysu: Tomáš Braverman (Heureka.cz), Tomáš Čupr (Rohlik.cz), Jitka Dvořáková (CZC.cz), Martin Kasa (Pilulka), Simona Kijonková (Zasilkovna.cz), Josef Matějka (investor a zakladatel CZC.cz), nebo Martin Rozhoň (Vivantis).

Ti všichni jsou na poli e-commerce hvězdy. Vymysleli, založili a řídí firmy s miliardovými obraty, investují do nadějných startupů, podporují začínající podnikatele. I oni jednou začínali. Začínali od nuly, svůj podnik museli vybudovat od začátku. A o tom vám přijdou povědět právě na na E-Business Forum.

Některé z nich jsme vyzpovídali dopředu, takže se můžete na konferenci naladit s předstihem a v klidu domova. Poslechněte si videorozhovory třeba s Tomáše Čuprem, Martinem Rozhoněm, Simonou Kijonkovou, Josefem Matějkou nebo Martinem Kasou.

Ale to rozhodně není vše. Další přednášející vám nabídnou dostatek konkrétních praktických rad pro vaše podnikání. Dozvíte se například:

  • co je pro firmu klíčové při vývoji nových služeb a proč se vyplatí nečekat na budoucnost, ale aktivně ji vytvářet,
  • jak nastartovat úspěšnou kampaň na Instagramu s využitím řady influencerek,
  • jak v praxi využít data z kampaní pro přesnější cílení, a tím vyšší prodeje,
  • kdo jsou to mikroinfluenceři, jaká specifika spolupráce s nimi obnáší a kdy se vyplatí jich využít pro posílení vašeho byznysu,
  • jak s malým úsilím rozjet mobilní prodej a jak z něj pak vyždímat co nejvíc.

Kompletní program konference si můžete prohlédnout zde.

Zapište si do diáře: 25. 9. 2018 od 9:00 – E-Business Forum 2018, Národní dům na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha.

Konferenci E-Business Forum pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, partnery jsou ACOMWARE, DATAWEPS, ECOMAIL.CZ, RedMedia,  Shopsys  a Channel Crossings. Konferenci dále podpořili Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz.