Dvanáctý ročník prestižní konference E-Business Forum bude cílit hlavně na logistiku a vypořádání se s důsledky pandemie nemoci Covid-19, to ale není rozhodně vše. Řeč bude také například o transformaci firmy během jejího restartu, o důležitosti naslouchání zákazníkům a o dobré zákaznické zkušenosti vůbec nebo o hrozbách pro e-shopy. Kompletní výčet témati představení našich spíkrů najdete na webu konference.
Ochutnávka z programu:
Heureka Group – Tomáš Braverman
E-commerce v době koronakrize aneb jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech napříč CEE regionem
Alza.cz – Tomáš Havryluk
Krize v Alza.cz před i po Covidu
Zásilkovna – Simona Kijonková
Jízda na horské dráze aneb proměna e-commerce logistiky v krizi
Liftago – Ondřej Krátký
(NEW) Real-time sdílená logistika: Case study z blízké budoucnosti
DoDo – Michal Menšík
Krize, motor změn v logistice e-shopů
ABRA Software – Jaroslav Řasa
E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru
SIKO koupelny & kuchyně – Tomáš Vala
SIKO – úskalí a přínosy digitální transformace
Bonami.cz – Pavel Vopařil
Bonami – od nákupního klubu s bytovými doplňky k plnohodnotnému omnichannel retailerovi
Pro účast na konferenci stačí vyplnit jednoduchou registraci. Těšíme se na vás.
Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela a Shopsys. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.