Hlavní navigace

Jak budovat vlastní značku ukáže BRANDstorming

Aby zákazníci dali přednost vaší značce před ostatními, je na ní potřeba neustále pracovat. Na konkrétních příkladech probereme tvorbu i strategii.
13. 4. 2021

Sdílet

Na konferenci BRANDstorming se zaměříme na strategii pro začínající značky. Budeme mluvit o tom, jak značku vytvářet, jak postupovat při změně zaměření na jiné cílové zákazníky nebo úpravě designu a utvrdíme se v tom, že středobodem značky by měly být preference zákazníka

Nebudou chybět inspirace přímo od kreativců, ani legislativní okénko. Na úspěšných značkách a kampaních si ukážeme, jak se lze zviditelnit třeba díky adekvátní reakci na společenskou situaci na sociálních sítích anebo jak využít téma společenské odpovědnosti a udržitelnosti jako příležitost pro zvýšení hodnoty vaší značky.

Co byste neměli zmeškat:

Startup z roku 2019 CityZen meziročně roste o 500 %. Zákazníci jim dávají fantastické reference a nadšeně se k nim vrací. Brand dělali po vesnicku, přesto uspěli. Jak? To vám na základě hlubšího rozpracování značky popíše marketér Janek Žežula.

Jak vytvořit úspěšný brand pro vlastní startup, aby se vám vaše úsilí, čas i peníze co nejlépe vrátily, a co byste jako majitel začínající nebo měnící se značky neměli v rámci marketingové a obchodní strategie podcenit? To prozradí Štěpán Kleník z kreativní skupiny Brainz Studios.

Pokud potřebujete změnit strategii značky nebo design, bude se vám hodit přednáška brand architekta Lumíra Kajnara. 

Advokátka Petra Dolejšová vám pomůže vyhnout se při tvorbě značky právním přešlapům, které by vás mohly přijít pěkně draho. Jaká slova do názvu značky nepatří? K čemu (ne)slouží ochranná známka? Proč plánovat růst už v počátcích? A jaké právní investice jsou úplně zbytečné? To všechno se dozvíte díky praktickým příkladům a bez paragrafů.

Jak se dramatické změny v našem každodenním životě propsaly do našeho nákupního chování a našich preferencí? Přednáška Jana Jelínka je zaměřena na trendy spojené s udržitelností, které vytváří nové příležitosti pro značky ve smyslu inovací a růstu.

Naváže Sandra Feltham z konzultační agentury FLAGSHIP CSR, aby se na firemní společenskou odpovědnost a udržitelnost podívala ještě podrobněji. Odpoví na otázku, zda udržitelné podnikání v době pandemií jako je koronavirus může vůbec obstát a jak na to

Konkrétní případovku na téma společenské odpovědnosti vám ukážejednatel EFKO – karton Miroslav Kotík. Igráček si během koronavirové epidemie nasadil uniformy první linie, roušku, a vyrazil pomáhat. Uslyšíte, jak se zrodila tato iniciativa, která podpořila zdravotníky i firmy s problémovým odbytem a jak to pomohlo samotné značce.

A to zdaleka není všechno. Uslyšíte úspěšné příběhy známých značek jako IKEA, Coca-Cola nebo Buřinka a případové studie od řady věhlasných kreativců. 

Přihlásit se na konferenci BRANDstorming můžete na stránkách TUESDAY.cz, kde najdete i kompletní přehled řečníků. Partnerem akce je Stavební spořitelna České spořitelny, mediálními partnery jsou MediaGuru.cz, Mjournal.cz, Lupa.cz a Podnikatel.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).