Hlavní navigace

Jak co nejlépe zautomatizovat obchodní proces?

Digitalizace, automatizace, moderní technologické nástroje… Budeme ještě vůbec potřebovat „živé“ obchodníky?

Doba čtení: 1 minuta

Digitalizace a technologické novinky ovlivňují všechny profese – obchod nevyjímaje. Máme výrazně lepší a rychlejší přístup k informacím, a to jak na straně prodávajících, tak na straně nakupujících. Máme možnost využívat celou řadu moderních technologických nástrojů, funkcí a propojení. Změnily se způsoby, jakým nakupujeme zboží a služby. Využíváme sociální sítě, srovnávače cen apod.

A firmy a jejich obchodní oddělení se musí přizpůsobovat, jinak o svého zákazníka přijdou. Sami obchodníci musí reagovat na všechny novinky. Kdo se nepřizpůsobí, neprodá. Ale jak na to? Pomoci vám může setkání odborníků BUSINESS TUESDAY s názvem Kam kráčíš obchode ve 3. tisíciletí?, které proběhne 15. května od 18 hodin v Endorfinu na Praze 10.

Jak na současnou situaci reagují firmy v ČR? Využívají všechny vymoženosti digitálních ekonomií nebo zůstávají pozadu? Co konkrétně se změnilo v nákupním chování lidí a práci samotných prodejců? Tyto otázky zodpoví Michal Jeřábek z Enehano Solutions.

Je CRM nutné zlo nebo velký pomocník? Víme, že pro firmy jsou kontakty na partnery, klienty a dodavatele klíčové. Ale jak je správně sdílet s kolegy a využívat jejich plný potenciál? Dozvíte se od Miroslava Essera z Creative Dock.

Jak by měl moderní obchodník fungovat a jaké návyky si osvojovat, aby byl efektivnější? A kde firmy často dělají chyby, když se snaží o rozvoj svých obchodníků? Téma Josefa Dvořáka ze SBR CONSULTING SERVICES.

Má smysl plně automatizovat obchodní proces ve firmě o 50 lidech? A kam až se dá v automatizaci obchodního procesu vlastně zajít? Jiří Mach z Enehano.

Celým podvečerem vás bude provázet kouč a trenér komunikace František Tlapák.

Kompletní program najdete na webu akce.

Hlavním partnerem akce je Enehano Solutions, partnery jsou Creative Dock a SBR Consulting. Organizuje TUESDAY Business Network.