Hlavní navigace

Jak komunikovat se zákazníky bez právních přešlapů ukáže online Reklama na hraně

Kam až můžete zajít při reakci na aktuální dění, jaká jsou pravidla při zadávání klíčových slov v online kampaních a jak moc se vyplatí odvážný obsah? Dozvíte se 15. října.
22. 9. 2020

Sdílet

Řečníci dalšího MARKETING MEETING „Reklama na hraně: risk nebo zisk“ se už 15. října zamyslí nad kontroverzními marketingovými kampaněmi a jejich efektivitou. Dozvíte se, kde jsou právní mantinely Real-time marketingu, který při komunikaci se svými zákazníky reaguje na aktuální dění, kam až můžete jít ve výběru klíčových slov v PPC kampaních, jak se dělá odvážný virální obsah na hraně a na konkrétních kampaních, o kterých se mluví, si ukážeme, co se zákazníkům odehrává v mozku. Akce proběhne ONLINE.

Co vás konrétně čeká?

Výzkumná agentura Behavio Labs si pro vás vytipovala kontroverzní kampaně tří známých značek, na kterých otestovala, zda jim zvýšená pozornost spíše pomáhá nebo škodí. O výsledcích, emocích a tom, co se publiku ve skutečnosti odehrává v mozku, se s vámi podělí Vojtěch Prokeš.

Vojtěch Prokeš

Na reálných příkladech PPC kampaní ze své advokátní praxe vám Ladislav Drha poradí, jak se bránit před konkurencí v případě, že se název brandu stal synonymem pro celou kategorii produktů, nebo jak naopak můžete vy pracovat s klíčovými slovy, aby se vám každý proklik neprodražil. 

Ladislav Drha

Je moudré se vyjadřovat k politické situaci? K propuštění nejsledovanějšího vězně v republice? Kudy vedou limity fandění závěrečné sérii nejsledovanějšího seriálu dekády? Právnička Petra Dolejšová vám prozradí, kolem jakých aktuálních událostí je dobré našlapovat po špičkách a proč.

Petra Dolejšová

Jak komunikovat intimní témata? Jak je možné, aby neziskovka nestrašila veřejnost děsivými statistikami, a přesto měla úspěch, předvede Petra CísařováLoono, autorka kampaní #prsakoule nebo Dole dobrý.

Petra Císařová

Ideamaker Martin Charvát z HAZE agency předvede kreativitu jako přidanou hodnotu v přímém přenosu, a to na nejdiskutovanějších reklamních kampaních, které nešlo přehlédnout.

Martin Charvát 

O tom, že odvážný humor je cesta pro zaujetí zákazník,a vás přesvědčí Jan Holeček z Kolkovny a ukáže vám virální reklamu na hraně s několik set tisícovým dosahem za minimální náklady.

Rádi vyrábíte nebo byste vyráběli odvážné reklamy, které upoutají pozornost? Zúčastněte se 15. října online setkání marketérů a právníků Reklama na hraně: risk nebo zisk a mějte svou kreativitu pod kontrolou. Zaregistrovat se můžete na stránkách TUESDAY Business Network.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).