Hlavní navigace

Jak online komunikovat změny se zaměstnanci a motivovat je i na dálku?

Komerční sdělení
Na interní komunikaci se zaměří letošní konference In-Comms Forum. Ukáže vám, jak dobře zvládnout organizaci i motivaci lidí v době home officů, tedy hlavně online.

Sdílet

Věci, které donedávna fungovaly, se loňským březnem změnily. Je čas inovací, reorganizací a často i propouštění. Potřebujete nutné a možná i nepříjemné věci co nejlépe vykomunikovat se zaměstnanci?  Nebo se vám zdá, že motivace zaměstnanců na home officech zaostává? A jak je na tom vaše firemní kultura? Přijďte si 18. února na konferenci In-Comms Forum poslechnout zástupce z řady odborníků, kteří vám poradí, jak vyčistit auru vaší společnosti. 

Připravili jsme pro vás tato témata: 

Zaměstnanci řady firem začali pracovat již na jaře loňského roku převážně z domova. Organizace musely hledat cesty, jak na dálku posílit firemní kulturu, hodnoty i vzájemnost. Dnes už vědí, co jim na home office fungovalo a co ne. Jak tomu přizpůsobily fungování svých týmů a vzájemnou komunikaci představí Nela Maťašeje z Direct pojišťovny a Jiří Vích z Heureky.

Four Seasons Hotel Prague musel kvůli koronavirové pandemii řešit omezení svého provozu, což významně ovlivnilo styl práce všech zaměstnanců. Veronika Tam­chynová prozradí, jak si s tím ve své interní komunikaci poradili.

Jak se během loňského roku proměnila zaměstnanecká komunikace? Jaký přístup a aktivity zaměstnanci ocení a jaké naopak za současné situace ztrácí smysl? To ukáže Tomáš Novotný na příkladech interní komunikace společností Škoda Auto a Traton ze skupiny Volkswagen.

Jak motivovat své zaměstnance a které postupy vedou k tomu, aby byli spokojenější a výkonnější, to je téma Lukáše Tótha z Behavio Labs. Většina firem může být totiž úspěšnějšídíky vlastním lidem. Podle dalšího přednášejícího Petra Hovorky z BrandBakers stačí jen objevit ten správný recept a především o své zaměstnance řádné a správně pečovat.

Jak vnímají jednotlivé generace X, Y, Z současné pracovní prostředí ovlivněné covid dobou? Co je pro ně v zaměstnání nyní důležité? Co se vlastně změnilo? O výsledky exkluzivního průzkumu se podělí Ján Marjenka z výzkumné agentury Ipsos. 

A na závěr jeden netradiční koncept. Technologická firma Microsoft přesunula svůj teambuilding do virtuálního prostředís avatary manažerů. Více o projektu prozradí Klára Žižková z Microsoftu a Kateřina Boušková z agentury Konektor Social.

Na konferenci In-Comms Forum se můžete zaregistrovat na stránkách TUESDAY Business Network. Mediálními partnery Lupa.cz a Podnikatel.cz, produkci zajišťuje Internet Info

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).