Hlavní navigace

Jak pracovat se svou značkou, aby jí lidé propadli, ukáže BRANDstorming

Už na příští týden řečníci konference BRANDstorming chystají pěknou dávku inspirace pro všechny, kteří to se svým brandem myslí vážně.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Kde hledat nápady pro efektivní kampaně? Jak je důležitý čas strávený se značkou? Jak pracovat s podvědomím? Kam vás může zavést repositioning? A jak nastavit firmu a její produkty v souladu s udržitelností? Jak být více světoví a přitom nezapomínat na pojmy jako lokálnost a tradice? Jaké bychom měli respektovat právní hranice při budování brandu? Jak na brandovou strategii na sociálních sítích? Proč je design až na prvním místě? Jak řešit cílení reklamy na milovníky značek na internetu?

O tom všem si popovídáme 12. března na konferenci BRANDstorming.

Uslyšíte marketéry, kteří stojí za současným leskem těchto značek: Česká síťovka, boty Vasky, pivo Excelent od skupiny Plzeňský Prazdroj, Barbie od Mattela, Božkov od společnosti Stock Plzeň, CzechTrade a SOKOL.

S jakými tématy se na konferenci setkáte:

Velkým tématem je udržitelnost a zákazníci oceňují firmy, které nezanechávají ekologické stopy. O tom, že i marketing jde dělat ekologicky a udržitelně, vás přesvědčí Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes ve své přednášce od marketingu k matteringu.

Na případovce piva Excelent od Plzeňského Prazdroje se dozvíte, jak uspět ve vysoce konkurenčním pivním segmentu a jak je důležitý čas zákazníka strávený se značkou.

Jaké jsou trendy průmyslového designu v posledních letech a jak design pomáhá růstu našich značek v zahraničí? O tom a o úspěšných realizacích českých výrobců a průmyslových designérů vám bude vyprávět Hana Toclová z CzechTrade.

Chcete poradit, jak k budování značky přistupovat strategicky a komplexně, tak, aby nezapadla a dokázala zaujmout v omezeném prostředí feed-based médií? Přijdťe si poslechnout Petra Podolinského z agentury dotcom.

Uslyšíte příběh lokální obuvnické značky Vasky ze Zlína, která navazuje na baťovskou tradici. Před čtyřmi roky doslova vtrhla na trh s ručně vyráběnými botami, kterých už prodala přes 20 tisíc párů a drží si trojnásobný meziroční růst.

Stejně oslnivý je příběh České síťovky, který se započal už před sto lety. Za socialismu byla hitem, rozmach igelitových tašek ji však poslal na chvíli do ústraní. Nyní se vrací, moderní, ekologická, sexy a pod novou značkou se jí už prodalo přes milion kusů. Co stojí za renesancí síťovky prozradí zakladatelka firmy Karolína Pechová.

repositioningu značky Božkov firmy STOCK Plzeň vám povypráví Michal Jakl.

ty nejlepší fungující FMCG kampaně představí Michal Pastier z agentury ZARAGUZA.

Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější legislativní omyly při budování značky a dá vám pár užitečných rad, jak se při honbě za skvělým brandem nedostat „do tepláků“.

A to rozhodně není všechno. Čeká vás networking s úspěšnými markeťáky a brandmanagery a jejich příběhy. Přijďte 12. března 2020 na konferenci BRANDstorming, kam se můžete pohodlně zaregistrovat online.

Konferenci podporuje společnost BrandCloud, mediálně odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz, produktově pak EasyEvent a Dobrý web. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).