Hlavní navigace

Jak překlenout těžké období ukáže konference Marketing v době (korona)krize

Kde jeden podnik strádá, tam druhý posiluje, ale oba musí reagovat na vládní usnesení a na změny v chování spotřebitelů. Jak se připravit na další krizi prozradí řečníci konference.
3. 6. 2020

Sdílet

Online konference Marketing v době (korona)krize 16. června se zaměří na zefektivnění marketingové strategie a komunikace v pro firmy složitém období. Dozvíte se, proč je potřeba urychlit inovace, efektivně využívat snižující se marketingový rozpočet a především co můžeme očekávat v blízké budoucnosti.

Jací řečníci se s námi podělí o své zkušenosti?

Digitální agentura Sherpas zrealizovala výzkum mapující očekávání a obavy spotřebitelů v době karantény. Filip Ekl, head of user experience, představí doporučení pro 5 základních oblastí spojených s nákupním chováním zákazníků českých e-shopů, která mohou pomoci provozovatelům s efektivním řízením v této nesnadné době.

Krize urychluje změny a řadu firem nutí inovovat, zlepšovat zákaznickou zkušenost, pracovat více s daty a posouvat projekty dál. Jaroslav Malina, šéf digitální komunikace agentury McCann Prague, přinese řadu zajímavých příkladů od nás i ze zahraničí, jak se v současné době mění strategický pohled na značky.

Na světě je nový buzzword – low touch economy. Roman Hřebecký, designér a zakladatel agentury Pábení, se zaměří na to, jak a proč je výhodné propojit CX (uživatelskou zkušenost), vývoj služeb a marketingovou komunikaci. A jak na základě dat, a ne domněnek, zabíjet nesmyslné projekty.

Jak postihla koronavirová krize oblast pivního marketingu a jak se s ní vypořádala česká pivní dvojka Staropramen, vám prozradí David Šeberle.

Břetislav Stromko za Dáme jídlo prozradí, co vše krize přinesla a vzala ve světě rozvozu jídlo.

Dopady krize mají vliv nejen na vaše rozpočty a rozložení investic do jednotlivých médií, ale i na strategii mediální komunikace. Jak se na tuto nově nastalou situaci co nejlépe připravit poradí zkušený mediální konzultant Petr Majerik.

Inspirujte se jak i v této době posunout své projekty dál na online konferenci TUESDAY Business Network Marketing v době (korona)krize 16. června od 10 hodin.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).