Hlavní navigace

Jak připravit firemní obsah, který bude fungovat?

Přijďte si na konferenci Content First pro inspiraci od těch, co mají tvorbu obsahu v malíku. Přeměňte čtenáře na zákazníky.
22. 5. 2018

Sdílet

Letošní konference Content First nebude omíláním toho, co už dávno všichni víme. Už řadu let ze všech stran slýcháme, ať se od ostatních odlišujeme unikátním obsahem. Renesance obsahového marketingu přitom proběhla už dávno a vy si můžete přijít pro inspiraci, jak na něj.

Obsahový marketing od A do Z. To je Content First. Nepropásněte příležitost poslechnout si případové studie s konkrétními příklady a čísly. Setkejte se s profesionály, pro které je tvorba fungujícího firemního obsahu denním chlebem. Dorazte 12. června do OKsystemu v Praze a překvapte své zákazníky delikátním obsahem, který jim zachutná.

Jak si poradit s tvorbou obsahu na webové stránky, postů na sociálních sítích nebo reklamních kampaní, vám přijde poradit 14 řečníků.

O čem přemýšlíte, když tvoříte obsah? Myslíte i na to, abyste si díky němu nevykoledovali flastr od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence? Ocitnout se mimo zákonem vymezené hřiště můžete raz dva. Velcí hráči ale umí bravurně balancovat na hraně. Tajemství jejich úspěchu vám prozradí Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal.

Lumír Kajnar je grafickým designérem a tvůrcem log. Z jeho pera vzešlo nové logo českých skautů, aktuální podoba loga České spořitelny nebo taxislužby Liftago. Platební kartu České spořitelny s jeho návrhem nosí v peněženkách přes 2 miliony Čechů. Ve své přednášce se zamyslí nad tím, jakou má v dnešní komunikaci firemní logo vůbec úlohu. Můžeme se bez něj obejít? Opravdu větší znamená lepší?

Co kdyby vám meziročně klesl rozpočet na facebookovou reklamu o 93 % a na Instagram a Twitter žádné peníze nezbyly? V téhle situaci byly v roce 2017 zahraniční účty Prahy. I přesto dokázaly navýšit aktivitu fanoušků na Instagramu skoro o 20 000 % a na Twitteru téměř o 2 000 %. Michaela Losekoot z Prague City Tourism vám řekne, jak i s omezeným rozpočtem dosáhnout skvělých výsledků.

“Čokoláda a nejlepší kamarádka nikdy nezklame.” “Dnes tě čeká sladký den. Kup si pro jistotu ještě jedno Kinder Bueno.” Na překvapené milovníky čokoládových tyčinek čekaly po rozbalení limitované edice věštecké vzkazy. Co se stane, když vytvoříte automatizovaný generátor denních věšteb na Facebooku a přidáte soutěž o sladký balíček Kinder produktů? Případovou studii o tom, jak na úspěšnou kampaň na Messenger Botovi, vám představí zástupci ze Socialsharks.

Crowdfunding, tedy hromadné financování projektů, otevírá doposud zavřené dveře novým podnikatelským myšlenkám a záměrům. Jedním z webů, který propojuje kreativní lidi s těmi, kteří je chtějí podpořit, je i Hithit. Jana Ecksteinová vám na základě výsledků vlastního výzkum poradí, jak využít humor v obsahovém marketingu. Uvidíte i konkrétní příklady klientů Hithitu a zjistíte, co spojuje úspěšné autory této platformy.

A to zdaleka není všechno. Kompletní program konference si můžete prohlédnout na internetových stránkách, kde je možné se zaregistrovat online.

Partnery konference jsou Imper CZ a Seznam.cz, mediálně ji podporují servery Lupa.cz, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).