Hlavní navigace

Jak si získat publikum a přeměnit ho v platící zákazníky?

Odpověď najdete na konferenci o obsahovém marketingu Content First. Dozvíte se tipy, jak dělat a nedělat fungující obsah.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Buďte krok před vaší konkurencí a nechte se inspirovat od největších obsahových profesionálů z firem jako IKEA, Seznam.cz, Mall, Rock Point, České televize nebo organizace Člověk v tísni. Přijďte na konferenci Content First 2019

Na jaká témata se můžete těšit?

Existuje řada jednoduchých a zároveň efektivních způsobů, jak vylepšit každý text, aby byl srozumitelný a lákavý pro vaše zákazníky.  Lucie Hrdinová z H1.cz se s vámi podělí o pár méně známých, a přitom velmi účinných triků, které vaše texty posunou zase o kousek dál.

I content propadá módě a zákazníci oceňují originální a kreativní obsah. Pokud chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok, neměli byste zmeškat přednášku Jana Javornického z Elite Solutions: Co pofrčí a co se vyplatí v roce 2020.

Hodně muziky za málo peněz, tak si představuje marketing každý podnikatel. Přijďte si poslechnout, jak se i společnosti IKEA díky aktivnímu zapojení zákazníků na sociálních sítích podařilo ušetřit mediální́ investice do reklamy. Přednášet budou Pavla Šedivá z IKEA ČR a Michaela Brůhová z agentury TRIAD Advertising.

Jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí? „I když máte detailně vypracovaný plán, musíte neustále reagovat na aktuální vývoj,“ říká internetový dramaturg ČT Ondřej Lasák, který představí kreativní case study k on-line kampani seriálu České televize Most!

A jak se dá spojením linkbuildingu a obsahové strategie, založené na SEO, růst o desítky až stovky procent v návštěvnosti i tržbách? To vám ukáže v případové studii e-shopu Rock Point Milan Zeman z agentury Sherpas.

Program je letos nadupaný, koukněte sami.  Zaregistrovat se můžete online a my se na vás 21. května budeme těšit v prostorách OKsystem v Praze na Pankráci.  

Partnery akce jsou společnosti Elite Solutions, a Seznam.cz, mediálními partnery jsou servery Marketing Journal, MediaGuru.cz, Tyinternety.cz a Newsfeed.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent.

Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info