Hlavní navigace

Jak využít sportovní emoce ve vašem byznysu? Ukáže konference PR Summit 2019

Marketéři a kreativci, kteří umějí hýbat byznysem, odborníci na sportovní sponzoring, krizovou komunikaci i PR ve státní správě se sejdou na konferenci PR Summit.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Jak získat pozornost a vliv ve stále se měnícím světě? Má-li být vaše firma úspěšná, musí se naučit využívat ke komunikaci s potencionálními zákazníky vše, co se jí nabízí. Nesmí chybět nápady, kreativita ani zábava. Přijďte na konferenci PR Summit a dozvíte se, jak to dokázali jiní. Do 30. června za zvýhodněnou cenu.

Zacílíme na tyto čtyři tematické okruhy: Kreativita na prvním místě, budování značky a reputace, sponzoring sportovních událostí, PR ve státní správě.

Zde je malá ochutnávka programu:

Hraje se u vás v obci fotbal? Během zápasu jsou ve vzduchu velké vášně. A proto se není čemu divit, že sportovní sponzoring je na vzestupu. Spojením se sportovní událostí přinesete své značce opravdové emoce.

Jakým směrem se bude odvětví sportovního sponzoringu ubírat v následujících letech?  Prozradí Nikola Mráčková ve své přednášce „Od bannerů k virtuální realitě“.

David Douša se své case study „Běhej lesy“ zaměří na otázku, jak vůbec vybrat správný sponzoring pro vaši značku a co naopak vaše značka přinese sponzorované akci.   

Že do opravdového zhodnocení investice je potřeba přidat kreativitu a aktivovat fanoušky vám ukáže Petr Lešek s případovou studií nejvýznamnějšího závodu v běhu na lyžích „Jizerská 50“. 

Zvedla se velká zelená vlna. Bude tento trend pokračovat? A dá se vůbec na ekologii a udržitelnosti postavit celá značka? Nechte se inspirovat firmami jako IKEA, Bezobalu, Otoč kelímek nebo Steeblo v tom, jak se dá šikovně využít ekologické cítění lidí ve svůj obchodní prospěch.

Můžete se potkat i s „PR osobností roku 2018“ Patrikem Schoberem, zakladatelem agentury PRAM Consulting. Jeho úvodní přednáška dá význam všem komunikačním kanálům, které lze v Public Relations využít.

Na konferenci PR Summit se můžete pohodlně zaregistrovat online a do 30. června využít zvýhodněnou cenu za včasnou registraci.

Celý program PR Summitu najdete na stránkách společnosti Internet Info, která akci produkčně zajišťuje. Pořadatelem a garantem konference je Asociace Public Relations Agentur. Mediálně akci podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz, produktovým partnerem je EasyEvent.